Hoofdmenu

Rondje Malmedy

Gestart door Desmo-devil, 28 augustus, 2012, 06:44:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Gisteren om 18 uur met een kameraad vertrokken voor een rondje Malmedy. Via Eupen, Baraque Michel omhoog, zijn we bijna boven is de weg afgesloten, geen paniek bordje deviation volgen toch ? Linksaf en kijken naar het volgende bordje, 20 km verder nog geen bordje. Ok geen probleem rijden we gewoon via Spa naar Malmedy. Na 5 km , weg afgesloten, deviation !!! Geen probleem rijden we via Francorchamps langs het circuit naar Malmedy. Na 10 km , je raad het al , deviation. dit keer wel aangegeven via de oranje bordjes. Affijn , 20.00 uur zitten we in Malmedy aan de koffie. Ok zeg het wordt al wat vroeger donker we rijden terug naar Eupen en pakken daar de snelweg naar Aachen. Rijden we Malmedy uit richting Eupen DEVIATION !!!!! Weer terug via Francorchamps. Uiteindelijk via een grote omweg rijden we de snelweg op richting Aken. Eraf bij Aken zuid en via Vaals terug, iig dat was het plan. Rijden we richting Kelmis en wat denk je ????
UMLEITUNG  !!!!!!!!!! Helemaal terug via Hombourg. Aubel , de Planck, Gulpen naar huis
Inmiddels stikkedonker hahahah Uiteindelijk om 22.00 uur thuis en net 150 km gereden.
Al met al was het toch een leuke tocht en hebben we een paar lekker stuurweggetjes gereden en de koffie was lekker. GEKKE BELGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desmo-devil

Ik realiseer me net dat er Formule 1 is a.s. weekend in Francorchamps en ik begin een en ander te begrijpen   :roll:

SuzukiLimburg

Ik ben vorige week met auto in die hoeken geweest, tot op het circuit, en heb nergens last van gehad. Zal inderdaad met aankomend weekend te maken hebben. Als het daarmee te maken heeft is het na dit weekend in ieder geval weer voorbij met de omleidingsellende.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joker

Geweldig he die Belgen  :lol:ik heb dat inderdaad ook vaker meegemaakt. je krijgt een bordje omleiding
met veel geluk volgen er dan nog 1 of 2 borden. en verder zoek je het maar zelf uit  :rofl:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.