Eifel / Moezel / Hunsruck tourke

Gestart door HD4ever, 19 september, 2012, 00:31:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Afgelopen Vrijdag vertrokken voor een kleine weekend tour richting de Moezel. Vanwege de vele wijnfeesten was er nauwelijks een overnachting te vinden aan de Moezel, dus de keuze viel op biker pension 'Red House On The Hill' ( http://www.redhouseonthehill.com ) niet ver van de Nurburgring. Overnachtingen waren er in orde en je werd er door de eigenaar Dirk ( HD rijder  :mrgreen: ) en zijn vrouwtje Janny echt in de watten gelegd. Vanaf de veranda voor het pension kijk je uit over het dal en de omliggende heuvels. S'avonds wordt de vuurkorf flink opgestookt en zit iedereen na de perfecte BBQ nog buiten op de veranda sterke verhalen te vertellen bij een goed glas wiskey of lekker biertje. De party gaat dan door tot in de vroege ochtenduren :worship-cool:

Hier een kleine sfeerimpressie van de 940 km trip.  ;)

Red House On The Hill
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

wederom een prachtig filmverslag :worship-cool: complimenten
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

m@rtijn

Rij je dan een route? of gewoon op de bonnefooi?
off-line

HD4ever

Citaat van: m@rtijn op 19 september, 2012, 20:01:44
Rij je dan een route? of gewoon op de bonnefooi?

Ik maak altijd routes op mijn PC voor de Garmin en gebruik de Onroute motorkaart voor de trips. Ook de tourtocht op de Zaterdag langs de Moezel, rij ik uitsluitend op de rustige wegen door de wijngaarden en niet onder langs het water.
Zodoende kom je op de mooiste wegen en vermijd je alle drukte. De rit naar huis rij ik dan op de bonnefooi. ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"