Blitz-Marathon 24/25 oktober LET OP!!

Gestart door DeWitte, 22 oktober, 2012, 10:38:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Grootscheepse snelheidscontrole

LIMBURG – Gedurende 24 uur zal op 24 en 25 oktober snelheidscontroles plaatsvinden in Nordrhein-Westfalen, Niedersachsen en in Nederland (grensstreek met Duitsland). De controles vinden plaats zowel op het hoofdwegennet als op het onderliggende wegennet. Doel van deze gezamenlijke controles is het terugdringen van snelheidsovertredingen.

De 3e 24-uurs-Blitz-Marathon gaat komende woensdag 24 oktober over de grens. Het is voor het eerst dat er gezamenlijk in Nordrhein-Westfalen, Niedersachsen en Nederland op snelheid wordt gecontroleerd. Aan deze controle, die om 06.00 uur start, nemen duizenden politiemensen deel op meer dan 4000 controleplaatsen. :shock: :-X De Blitz-marathon maakt deel uit van de Duitse campagne: 'Brems Dich – rette Leben'.

Bron de Limburger
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Lijkt me een zeer zinnige actie. dus dat mag wat kosten ( duizend agenten )
Hardrijders vormen immers een direct gevaar voor de mensheid  :banghead4rv: :banghead4rv: :banghead4rv:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

HD4ever

Wordt tijd dat die losers eens boeven gaan vangen, in plaats van keurige burgers te treiteren.  :yes6rs:
Maar goed, we passen ons een paar dagen aan, en 26 Oktober kan het gas er weer op !! :mrgreen:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 23 oktober, 2012, 20:38:58
Lijkt me een zeer zinnige actie. dus dat mag wat kosten ( duizend agenten )
Hardrijders vormen immers een direct gevaar voor de mensheid  :banghead4rv: :banghead4rv: :banghead4rv:

En wij maar kapitalen aan belasting betalen zodat zij weer eens de "kerels" kunnen spelen door ons weer te pesten, wat een volk.  :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

m@rtijn

ik las ergens op een Belgische site dat ze BMW's niet flitsen... :mrgreen:
off-line

Joepie1958

Belgen doen ook niet mee aan deze actie :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

thedutchrockstar

Citaat van: m@rtijn op 24 oktober, 2012, 20:09:02
ik las ergens op een Belgische site dat ze BMW's niet flitsen... :mrgreen:

In dat geval zit ik goed haha
2 wheel madness

BMWhub

Ik heb ze gisteren rond 15.00hr tussen Gulpen en Margraten zien staan hun zaakje aan het afbreken ( of opbouwen )
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair