Hoofdmenu

Nieuw speeltje

Gestart door m@rtijn, 10 november, 2012, 18:40:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

m@rtijn

Ik heb afgelopen weekend een nieuw speeltje erbij gekocht voor de modderige wintermaanden.
Ik kon het niet laten en ik heb een 650 GS gekocht. Het kleinere broertje van mijn 1200.

Een F650 GS uit 2001. Toevallig dezelfde blauwe kleur als de grote broer. Ik ben een paar keer gaan offroaden met de 1200, maar ik wil een lichtere motor. De 650 krijgt tzt een ander voorwiel (als ik er eentje vind). De bandjes heb ik wel al besteld. Voor komt de  Pirelli Scorpion en achter de Metzler Karoo. Nu kan ik eindelijk beter voorbereid de modder in en in de zomermaanden heb ik een leuke motor voor mijn vrouwtje of gewoon voor erbij.

Ik ben hem woensdag gaan halen. Het is natuurlijk geen boxer, maar zeker een hele fijne handelbare motor. 1 Cylinder.
Ik hoop er veel plezier van te hebben. En als ik toch iets anders wil, tja, dan hebben we altijd MP weer!!

off-line

thedutchrockstar

Hah ik heb zijn voorganger, heerlijke motoren zijn het!
Het grote voordeel van de GS vs de Strada/Funduro vind ik de plaatsing van de tank onder het zadel.
Haalt het 'centre of gravity' een stuk verder naar onder en rijd daardoor nog wat beter.
Eerste indruk?
2 wheel madness

thedutchrockstar

f650.com (thechaingang) heeft echt heel veel informatie en een erg uitgebreide FAQ kom je in 9/10 van de gevallen mee uit de voete
2 wheel madness

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

 :stupid:

leuke motor, hier staat ook zoiets in de garage, maar die wordt door mijn madam gebruikt en ik mag er niet mee modderen :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

m@rtijn

Citaat van: Toledo op 10 december, 2012, 00:23:47
De 1200gs verkocht ?

Nee...de 1200 blijft!!

Ik heb inmiddels de 650 GS ook weer verkocht. Beetje miskoop! Motor was prima hoor, maar minder geschikt als offroad. Ik had de illusie om er een Dakar versie van te kunnen maken, maar dat zou uit de klauwen lopen. Nieuw voorwiel  (21"), hoger zadel, stuurverhogers, achtervering etc....was toch flink duurder dan ik had verwacht. En occassie lastig te krijgen. Het moet wel leuk blijven...

Dus heb ik hem weer verkocht.
off-line