Carrefour Dangereux: Opgepast!!

Gestart door DeWitte, 08 november, 2005, 19:27:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Dat ga ik ook doen, Verkeer en Waterstaat vermeld namelijk dat er een bord slipgevaar had moeten staan. Logisch ook, midden in een bocht :evil: Morgen even informeren bij mn verzekering of mijn rechtsbijstand dat kan regelen, anders moet ik het zelf doen. Ik vraag me alleen af of die dan een schade expert langs willen sturen, ik denk dat het totale bedrag toch boven de 500 euro uit komt (is duur, nieuwe originele gespoten Suzuki onderdelen :mrgreen:), maar dat zal inderdaad lang duren en tegen die tijd zie je er niets meer van. Wel bewaar ik de kapotte onderdelen... ik ben benieuwd.

Meteen rechtsbijstand inschakelen. Die sturen dan DIRECT een expert langs, op hun kosten.
Even foto's gaan maken van de plek des onheil is ook een pré  :wink:

B-Witch

Overal liggen lagen van die rot kiezels op het moment, ook achter slenaken, bij de grote kruising en verderop voor Noorbeek ook  :?
Heb het er niet op gewaagd, geen zin om op mijn gezicht te gaan.
dus maar alternatieve route gekozen vanmiddag (zo kom je nog eens ergens) :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

De split in mechelen is al ver weg..maar toch wil het achterwiel af en toe uitbreken.. :lol:

Vanaaf ff rondje Camerig gedaan, aansluitend ff door Landgraaf Duitsland in via de Groenstraat. In duitsland lukt het op sommige nieuwe wegen om de achterband te laten piepen in de bochten..heb ik nooit eerder gehad, nu duidelijk hoorbaar. Aan het rijgedrag was niks merkbaar, geen slip of hoe dat ook heet..Sliding ?
Gebruiken ze daar andere asfalt dan hier in nederland of wat ?

Wat me erg opviel is dat er in het heuvelland erg veel paardenstront op de weg ligt, hooi etc ook. Tis soms zigzaggen..

Ennuh...Als je vanaf de eijderhalte eijs inrijd, uitkijken voor een donker blauwe passat die al 100 meter knipperend voor de drempel laat zien dat ie er aan komt....ik dacht dat ie me voor wou laten gaan  :lol: toen hij paseerde had ie jeuk aan zijn voorhoofd geloof ik..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

Citaat van: "FZ_Ron"
Gebruiken ze daar andere asfalt dan hier in nederland of wat ?



uuuh.. JA! is echt leipe zooi, zon grijze, beetje blinkende weg. Spekglad die zooi, zeker al het geregend heeft  :arrow:  mee uitkijken
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "FZ_Ron"
Gebruiken ze daar andere asfalt dan hier in nederland of wat ?



uuuh.. JA! is echt leipe zooi, zon grijze, beetje blinkende weg. Spekglad die zooi, zeker al het geregend heeft  :arrow:  mee uitkijken

Hij voelde totaal niet glad aan, en ja was een beetje grijzig zwart (????)
Ik voelde ook niet dat het achterwiel slipte of zo en remmen gaat er ook gewoon goed en ook abrubt remmen geen probleem....had het idee dat er rubber in verwerkt is, bij droog weer,zoals gister,  o problem..maar als het nat is of in combi met olie..phoe..wil ik niet meemaken..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

In Houtem ligt ook nieuwe gravel alsmede op de weg van Gulpen naar Heijenrath
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Citaat van: "karz"In Houtem ligt ook nieuwe gravel alsmede op de weg van Gulpen naar Heijenrath

Jep en de weg van Vilt/Berg en Terblijt (bij de Intratuin) naar Geulhem ligt er tussen de drempels ook split...ook dik in het midden maar een rijspoor wat dunner...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Youp

in montfort is ook een lading grit gestrooid, maar dan ook echt een lading :shock: reed er toevallig met de auto (toevallig eens een keer niet met de motor  :? ) in het donker doorheen... beetje gas en ik had 2 door de traction control heen spinnende achterwielen en een wiebelende kont over een lengte van 100 meter :lol: maar maak je geen zorgen het meeste grit is nu al vast gereden :) is een paar dagen terug gestrooid... wel nog losse kiezeltjes hier en daar...
opeloos benzine verslaafd...

WhomBom

het is nu overal best glad, met die regen  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Desmo-devil

Potverdorie, er rijden niet alleen eikels op de weg ze liggen ook nog overal !!  :evil:

Steefke™

Citaat van: "Desmo-devil"Potverdorie, er rijden niet alleen eikels op de weg ze liggen ook nog overal !!  :evil:
als dat alles was, je krijgt die krengen ook nog op je dak :banghead4rv:
Smells like rubber

karz

Net met de TLR op de weg tussen kanaal en maas van Meers naar Geulle aan de Maas (oud Geulle). Er ligt op sommige stukken een filmpje modder, dat is spekglad. Ging er bijna onderuit met nagenoeg rechtdoor rijden.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "karz"Net met de TLR op de weg tussen kanaal en maas van Meers naar Geulle aan de Maas (oud Geulle). Er ligt op sommige stukken een filmpje modder, dat is spekglad. Ging er bijna onderuit met nagenoeg rechtdoor rijden.

sja, wordt t toch tijd voor een allroadbrommer :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "karz"Net met de TLR op de weg tussen kanaal en maas van Meers naar Geulle aan de Maas (oud Geulle). Er ligt op sommige stukken een filmpje modder, dat is spekglad. Ging er bijna onderuit met nagenoeg rechtdoor rijden.

sja, wordt t toch tijd voor een allroadbrommer :mrgreen:

:shutup:  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "karz"Net met de TLR op de weg tussen kanaal en maas van Meers naar Geulle aan de Maas (oud Geulle). Er ligt op sommige stukken een filmpje modder, dat is spekglad. Ging er bijna onderuit met nagenoeg rechtdoor rijden.

sja, wordt t toch tijd voor een allroadbrommer :mrgreen:

Heb ik toch, maar toch moet ik met de TLR in de rotzooi rijden van Dwars :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.