Nieuwjaarsborrel/etentje 2013

Gestart door DeWitte, 24 november, 2012, 07:50:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Dames en heren,

Aangezien je ook in 2013 moet eten en drinken het voorstel om dat in 2013 dan weer in de traditie van een nieuwjaarsborrel met vooraf een etentje weer eens samen te doen.

Voorstel zaterdag 19 januari 2013 vast te prikken. Maar waar gaan we naar toe? Heerlen ligt centraal denk ik, Maastricht en bijvoorbeeld Valkenburg is ook leuk maar daar zijn wel allemaal wel al eens geweest. Is het een idee om misschien wel internationaal te doen en we gaan naar Aachen of zo? Eten is vaak beter, meer en ook nog goedkoper en het bier uitermate goed :yes6rs: In Aken/Kohlscheid kunnen we zo de griek "Oscars" een grote tafel afhuren voor een habbekrats en vlakbij zijn ook kroegen (op 5 min van Kerkrade)

Maar mijn mening is niet zalig makend, wat denken jullie? 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

Ik stem al meteen voor het idee van De Witte
Welke dagen(datums) gaan het worden om uit te kiezen ?

living the life the way it comes

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

R-yen


Timeeh

Immer Toll!!  :lol:
Zal zo eens overleggen of de datum ook uitkomt voor ons!

Gassie

wij doen ook mee super toll datum klinkt ook goed op naar duitsland motorforumlimburg style
:mrgreen:
KTM SMT 2011

Mounty

count me inn...en mijn misses Mounty  :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Timeeh

#7
Misses und Mister Timeeh sind dabei!

m@rtijn

lijkt me leuk idee...
zet mij maar op de lijst!
off-line

Yvil

Wij zullen ook wel van de partij zijn  :thumbsup:

SuzukiLimburg

Yuuuuuupppp!!!!!!!!
Ik ben erbij en Aachen klinkt als een prima plan. Is daar ook een kroeg in de buurt bij die Griek?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

crazy j

Citaat van: SuzukiLimburg op 26 november, 2012, 14:36:32
Yuuuuuupppp!!!!!!!!
Ik ben erbij en Aachen klinkt als een prima plan. Is daar ook een kroeg in de buurt bij die Griek?
Zat je toevalig storage wars te kijken :P met je YUUUUUUUUUPPP!!!!!!!!!!!!!!!! haha
living the life the way it comes

Busaberke

shit, dan kan ik niet, moet dan naar een bruiloft  :banghead4rv:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Suzuki-Babe

Ik zal me bij mijn man aansluiten :-)
Dus ik ben er ook bij!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

#14
Bij Oscar in Kohlscheid ben ik wezen vragen maar dat gaat niet lukken met zo'n grote groep. Krijgen ze niet geregeld. Alternatief zou kunnen zijn naar de Mongolen  :mrgreen: en dan van daar uit verder kijken? We kunnen daarna naar Aken van daar uit of naar Kerkrade (is dichterbij)

Mongolen?  :-X wel toepasselijk wa?  ;)

http://www.mongol-hann.de/ Herzogenrath

Is een soort wok, maar dan anders. Schijnt goed te zijn, prijzen vallen ook mee :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away