Nieuwjaarsborrel/etentje 2013

Gestart door DeWitte, 24 november, 2012, 07:50:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Ik heb even op de Speisekarte gekeken, ziet er wel aardig uit ;)
Verderop zag ik trouwens dat ze mongolen zoeken voor de bediening en voor de borden af te wassen :roll:
Datum ziet er voor mij enigszins verkeerd uit, rondom die datum hebben we hier 3 verjaardagen :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

 Mij maakt het niet uit. zolang ik maar geen vis hoef te kuijen
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Wie gaat er nu mee? en gaan we naar Kohlscheid of bijv. naar Heerlen naar ?? Reageer ff aub

Mountie - Ms Mountie
Suzuki-Limburg - Suzuki - Babe
Joker - Ms Joker
Gassie - Ms Gassie
Timeeh - Ms Timeeh
R-Yen
Crazy-J
Martijn - Ms Martijn
Yvil - Ms Yvil
DeWitte - Ms DeWitte

?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Ik zou graag willen maar heb andere verplichtingen. Veel te weinig(vrije) weekenden in een maand.
God Forgives, I Don't

Bianca

Klinkt gezellig! Is er de mogelijkheid dat ik met iemand vanaf maastricht mee kan rijden?  En zijn er nog andere eettenten waar we uit kunnen kiezen? :p

DeWitte

Citaat van: Bianca op 23 december, 2012, 22:53:18
Klinkt gezellig! Is er de mogelijkheid dat ik met iemand vanaf maastricht mee kan rijden?  En zijn er nog andere eettenten waar we uit kunnen kiezen? :p

Doe gerust een voorstel, mag ook bij jou in de buurt hoor van mijn part. Ik weet niet hoe de rest erover denkt?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen


Joker

Wij moeten helaas afhaken  :( gaat toch niet lukken de 19e
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Timeeh

Locatie is voor ons ook geen probleem!

Timeeh

Pff... We balen hier wel van. Maar we hebben gisteren een weekend weg gekregen van de beste man. In het weekend van de borrel.
Dus ook wij moeten ons afmelden.

Gassie

eet toko is ook geen probleem maar evt kijken voor weekend later als er zoveel beginnen af te zeggen
zou zo zeggen dat ze gewoon niet mee willen  :twisted:
KTM SMT 2011

m@rtijn

ik kom alleen.
Heb voorkeur voor lokatie in Heerlen/ Heuvellland

Grieks in Gulpen?
Wokken Margraten?
Wokken Geusselt?

Mr. Creosote Blows Up
off-line

Bianca

Het was me even ontschoten dat mijn onderbuurvrouw een feestje heeft georganiseerd in D'n Hiemel en ik beloofd heb om haar mee te helpen met opbouwen.  :roll:

Dit is de 19de dus mijn voorkeur gaat ook uit na het weekend erna!

R-yen

De 26-27ste heb ik nog niks in de agenda staan. Voor mij dus geen probleem  :yes6rs:

DeWitte

Ik kan helaas niet het weekend erna, kan wel een weekend eerder de 12e? Voorstel van Martijn, de Griek in Gulpen kan ook. Prima voorstel, liggen ook kroegen of zelfs een disco in de buurt. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away