Nieuwjaarsborrel/etentje 2013

Gestart door DeWitte, 24 november, 2012, 07:50:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

R-yen


Gassie

volgens mij de 12de ook geen probleem even checken
KTM SMT 2011

Mounty

ik pas me aan...heb alleen ergens storingsdienst...de rest, boeie... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

m@rtijn

12e is ook goed voor mij.

Grieks borden gooien lijkt me gezellig...
Greek Wedding
off-line

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

crazy j

Citaat van: Joker op 27 december, 2012, 06:12:29
De 12e kunnen wij ook  :)

12e kan ik ook, alleen gulpen is erg ver weg denk dat ik maar alvast een taxi ga reserveren  :-X
living the life the way it comes

Joker

Citaat van: crazy j op 27 december, 2012, 18:09:38
Citaat van: Joker op 27 december, 2012, 06:12:29
De 12e kunnen wij ook  :)

12e kan ik ook, alleen gulpen is erg ver weg denk dat ik maar alvast een taxi ga reserveren  :-X

We kunnen ook allemaal bij jouw blijven pitten  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Bianca


DeWitte

#38
Dus de 12e grieken in Gulpen, voorstel 19uur?

Bianca +?
JokeR+ Ms
Crazy J + ?
Mountie + Ms
Martijn
Gassie + Ms
Timeeh + Ms
R-yen
Yvil +Ms
DeWitte + Ms

wie nog meer..............
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Hallo beste Witte.  ik heet niet Joke  :lol: maar 19.00 uur is ok
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Timeeh

12e 19oer i Jullepe. is doe meh inne Jriek?

crazy j

Citaat van: Timeeh op 30 december, 2012, 17:37:04
12e 19oer i Jullepe. is doe meh inne Jriek?
is mer 1 griek joa, waal nog unu goeie italiaan zeer aan te raden en oag neet duur.

hebbe zover ik weet geen eigen website dus hieronder een linkje met wat recentie's en dergelijke
http://www.eet.nu/gulpen/la-bruschetta-da-michele-e-charlotte

ben trouwens voor beide restaurants bereid om te gaan reserveren aangezien het op loopafstand is voor mij
living the life the way it comes

Bianca

Mmm naar de italiaan is ook geen slecht idee...  :roll:

R-yen

't is mij om het even, maar met zo'n groep wordt het wel tijd om te reserveren denk ik?

Gassie

#44
en bij de italiaan kun je wel maar  max 20 personen kwijt staat erbij op die site.
weet niet hoe groot de groep is maar reserveren zal nu wel gaan moeten gebeuren..

en de tijden zijn goed als ook de datum voor ons dussssssssssssssssssss  :roll: 
KTM SMT 2011