Nieuwjaarsborrel/etentje 2013

Gestart door DeWitte, 24 november, 2012, 07:50:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Niemand die eens ff checkt of iedereen zich heeft weer heeft gemeld na de datumwijziging he...   :evil: :?

Kom je net van de Griek in Vaals, krijg je een berichtje of je nog naar de Griek in Gulpen komt.
Dat is zelfs voor ons een beetje teveel van het goede. Jammer  :(

De Sjeng

God Forgives, I Don't

Joker

Het was gezellig. bedankt allemaal !
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Heel gezellig, ich Han noe nog ee stuk in de vot :yes6rs: bedankt allemoal veur inge geweldige oavend. :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca


Mounty

Gezellig ja, helaas konden we niet mee naar de kroeg..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

het was inderdaad heel gezellig en weer leuk om iedereen ff te zien en te kennismaken met mensen die ik nog niet kon...
KTM SMT 2011

DeWitte

ik ben nu pas nuchter :oops: :-X,

Ms Timeeh en Ms Joker nog bedankt voor de lift van en naar huis. :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

Inderdaad gezellig. Volgende keer schuif ik vanaf begin aan!
off-line

Joker

We mogen alleen niemand vertellen dat we in een homo kroeg terecht waren gekomen  :-X
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

Citaat van: Joker op 14 januari, 2013, 18:51:24
We mogen alleen niemand vertellen dat we in een homo kroeg terecht waren gekomen  :-X
lopen er indd een paar rond in t weekend :P  :yes6rs:
living the life the way it comes

Joker

Citaat van: DeWitte op 14 januari, 2013, 19:01:58
homo's?  :mrgreen:

gekkie :lol:

Ik zal je maar niet vertellen wat je nog meer gemist hebt  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Timeeh

 :laughing49so:
Waar is die foto van de Joker met de Joker?

Joker

 Mislukt ! dur fotograaf woa voal  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.