Wheelie time

Gestart door DeWitte, 28 november, 2012, 19:57:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

m@rtijn

Citaat van: thedutchrockstar op 29 november, 2012, 09:04:15
Na het zien van dit soort geinigheid word een groep weggebruikers onnodig agressief (in het bijzonder tegen motorrijders).
Als voorbeeld:
2 maanden terug reed ik achter een ontzettend mooie s1000rr aan die een enorme wheelie trok, gezien ook ik op mijn motor zat werd ik blijkbaar geassocieerd met die rijder en vond een wat oudere meneer in een Land Rover het nodig zich erg aggressief tegen mij op te stellen met veel getoeter, bumper kleven (en dan heb ik het over centiemeters) en twee keer mij proberen de weg af te duwen. Waar de tweede keer ik dus in zn rechter deur had getrapt.

Wheelies maken, moet je maar zelf weten, zelfde geldt voor te hard rijden...(of rechts inhalen  :mrgreen:)

Maar agressief gedrag tov mede weggebruikers en dan vooral tegen motorrijders vind ik onacceptabel. Ik word echt boos als ik dit lees...bah wat een kloothommel. Het slaat nergens op. Ik hoop dat je hem goed geraakt hebt!!
off-line

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

V-Twin

Vooral degenen die geen fatsoenlijke wheelie kunnen maken keuren het maken hiervan vaak af...
Geld moet rollen, het liefst op 2 wielen!

Joker

Ik denk dat we het allemaal wel eens gedaan of op zijn minst geprobeerd hebben. toch ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

thedutchrockstar

Citaat van: Joker op 19 december, 2012, 18:38:03
Ik denk dat we het allemaal wel eens gedaan of op zijn minst geprobeerd hebben. toch ?

ik weet niet hoe, dus sta ook niet te springen om het dan te proberen...
2 wheel madness

R-yen

Koppeling in, gas open, en als het naaldje maar ver genoeg richting rood gaat de koppeling snel genoeg op laten komen zorgt zelfs bij het traagste hok op zijn minst voor een kattensprongetje  :mrgreen:. Ik heb zelf nog regelmatig "last" van onbedoelde wheelies, maar dat komt omdat ik 10 jaar lang op zo'n sloom 4 cilinder hok heb rondgetuft  :mrgreen:.

Desmo-devil

Ik heb het zeker wel eens geprobeerd, maar ik was er nooit een echte ster in.
Mijn mooiste wheelie heb ik gemaakt bij het vol gas uitaccelereren van een rotonde, waarbij ik net nog een opstaand randje meepakte. Het gevolg was een ongewilde wheelie van een meter of 30.
Moet er heel spectaculair uitgezien hebben, maar ik was blij toen mijn voorwiel weer aan de grond stond, en zonder stuurdemper had ik toch wel een probleem gehad bij het neerkomen denk ik.   :mrgreen: :worship-cool:

Desmo-devil

Citaat van: V-Twin op 14 december, 2012, 21:20:25
Vooral degenen die geen fatsoenlijke wheelie kunnen maken keuren het maken hiervan vaak af...

we wachten met spanning op je filmpje  :mrgreen:

karz

#24
Stuurdemper is idd een lifesaver bij onverwachte weelie.
Had het ook eens met de TLR , koppeling gedoe lukte me niet.
Waarschijnlijk schoot de 'schijt-in-de-broek' begrenzer altijd in op het laatste moment.
 
In een keer vol open in z'n 1 ging wel, voordat ik het in de gaten had ging ie omhoog,
en lekker ongecontroleerd ook weer omlaag.
Had ik de stuurdemper niet gehad stond het voorwiel waarschijnlijk naar links of rechts gericht en was ik onderuit gegaan.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 19 december, 2012, 18:38:03
. toch ?

Je bedoeld toch hopelijk nee toch.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Ok Frits, uitzonderingen bevestigen de regel. Toch ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 20 december, 2012, 19:38:52
Ok Frits, uitzonderingen bevestigen de regel. Toch ?

Ja toch.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

#28
Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away