Motorbeurs Utrecht 2013

Gestart door QuattroFrits, 02 december, 2012, 10:06:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

Citaat van: Desmo-devil op 26 februari, 2013, 13:11:14

Beurs viel een beetje tegen, weinig echt nieuws, was wel gezellig sommige dingen maken veel goed



zeg, wat heb jij dikke vingers  :mrgreen:

thedutchrockstar






Zo heb ik er nog wel een paar van...  :yes6rs:
2 wheel madness

@Nippon

en nu moet ik zeker zeggen wie de knapste is  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: @Sambal op 26 februari, 2013, 18:19:53
en nu moet ik zeker zeggen wie de knapste is  :mrgreen:

Die Husqvarna natuurlijk.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mlis27

Eerste keer motorbeurs geweest dit jaar, was echt helemaal fantastisch :D
Ook heel veel leuke 125cc motortjes gezien (waar ik helaas toch echt op zal moeten beginnen :( )
Volgend jaar zeker weer, deze keer wel op een donderdag of vrijdag xD
My bike doesn't leak oil, it marks its territory

crazy j

Dit jaar ook nog eens geweest met de pap.
waren alweer 2 jaar niet geweest.
genoeg leuke dingen om te zien.
en ben niet met lege handen naar huis gekomen  :mrgreen:
bij de stand van alpine , oordopen laten aanmeten.
en bij een stel italianen met een kleding stand nog een polo shirt van kawasaki gekocht en een trui van alpine stars

en nu word het toch echt tijd om te kunnen gaan rijden  :mrgreen:
living the life the way it comes

HD4ever

Niet geweest en toch een hele draagtas met folder materiaal gekregen. Daar haal ik dan alle landkaarten uit met de routes, van de bekende motorgebieden in Europa. Wist niet dat er op de beurs zoveel Duitsers aanwezig waren, want 70 % van de folders was in het Duits. :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: Mlis27 op 26 februari, 2013, 20:42:43
Eerste keer motorbeurs geweest dit jaar, was echt helemaal fantastisch :D
Ook heel veel leuke 125cc motortjes gezien (waar ik helaas toch echt op zal moeten beginnen :( )
Volgend jaar zeker weer, deze keer wel op een donderdag of vrijdag xD

Wij gaan al jaren op donderdag, het is dan niet overmatig druk en je kunt overal op je gemak kijken en je kunt dus ook alles zien.
Als ik het goed onthouden heb (mailtje helaas met mijn stomme kop weggegooid) is het op 20 t/m 23 februari 2014 en bij leven en welzijn gaan wij dan weer op de donderdag, de 20ste.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mlis27

Citaat van: QuattroFrits op 27 februari, 2013, 17:46:12
Citaat van: Mlis27 op 26 februari, 2013, 20:42:43
Eerste keer motorbeurs geweest dit jaar, was echt helemaal fantastisch :D
Ook heel veel leuke 125cc motortjes gezien (waar ik helaas toch echt op zal moeten beginnen :( )
Volgend jaar zeker weer, deze keer wel op een donderdag of vrijdag xD

Wij gaan al jaren op donderdag, het is dan niet overmatig druk en je kunt overal op je gemak kijken en je kunt dus ook alles zien.
Als ik het goed onthouden heb (mailtje helaas met mijn stomme kop weggegooid) is het op 20 t/m 23 februari 2014 en bij leven en welzijn gaan wij dan weer op de donderdag, de 20ste.

Ja we verwachtten de drukte al op de zaterdag, maar op donderdag en vrijdag heb ik nog gewoon school helaas.
Achjaa, volgend jaar universiteit, heb ik waarschijnlijk meer tijd om weer even een dagje naar de motorbeurs te gaan  :mrgreen:
Misschien wel nog leuker dan, gezien ik dan toch mijn rijbewijs zo langzaam hoop te hebben :yes6rs:
My bike doesn't leak oil, it marks its territory

QuattroFrits

Citaat van: Mlis27 op 27 februari, 2013, 21:05:13
gezien ik dan toch mijn rijbewijs zo langzaam hoop te hebben :yes6rs:

Moet kunnen lukken, nog even volhouden en misschien nog wat sparen.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

thedutchrockstar

Geld zal voor deze meid geen probleem worden, ze spaart zo veel dat zij nog wel eens de oorzaak kan zijn dat de economie niet opbloeit  :mrgreen:
2 wheel madness

Mlis27

Citaat van: QuattroFrits op 27 februari, 2013, 22:57:29
Citaat van: Mlis27 op 27 februari, 2013, 21:05:13
gezien ik dan toch mijn rijbewijs zo langzaam hoop te hebben :yes6rs:

Moet kunnen lukken, nog even volhouden en misschien nog wat sparen.  :yes6rs:

Haha, ik hoop het, ik heb na mijn 18e 4,5 maand om dat pasje te krijgen voordat de motorbeurs er weer is  :shock:
My bike doesn't leak oil, it marks its territory

Desmo-devil

Kan niet zeggen dat het zo enorm druk was op zaterdag, heb er in ieder geval geen last van gehad.
Parkeren in Hoog Catherijne, loop je zo door het station naar de Jaarbeurs, zonder te wachten, Duur ? dacht het niet van 12 tot 17.30 uur voor 10 euro !!!!!!!!!!

thedutchrockstar

Waar heb jij dan gekeken?
Wij konden sommige stands niet eens op omdat het zo verdomt vol stond met mensen.
2 wheel madness

Desmo-devil

Mss hebben we andere interesses  :mrgreen:  Wil niet zeggen dat het niet druk was, maar niet zo druk dat ik dingen niet hebben kunnen zien.
In ieder geval was het imo minder druk dan andere jaren. En daarbij vind ik dat er ook wat vol moet rondlopen, dat is ook de charme van een beurs.