Hoofdmenu

Handige motormeuk.

Gestart door De Sjeng, 06 december, 2012, 09:27:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

God Forgives, I Don't

De Sjeng

#3
Speciaal Veur dweers
God Forgives, I Don't

De Sjeng

Speciaal voor de transalp rijders onder ons. (Sleutelhanger is inmiddels onderweg)
God Forgives, I Don't

Busaberke

Ik ben rond aan het kijken voor zoiets:



Nooit gedacht dat ik nog voor m'n pensioen met een middenbok rond zou gaan rijden  ;)

Wat is de volgende fase, een systeemhelm?  :shock:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

De Sjeng

Citaat van: Busaberke op 06 december, 2012, 15:01:35

Wat is de volgende fase, een systeemhelm?  :shock:

Nope! Een rollatorhouder voor op de brommert  :mrgreen:
God Forgives, I Don't

Desmo-devil

#7
@busa
http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?bestelnummer=70036695&dummy=0

of

http://www.splashdesign.com/MIDDENBOK-TIGER-1050I

Vind ze best prijzig trouwens, heb ik er niet voor betaald ( tweede hands op Marktplaats)
Maar jij  kan die toch makkelijk zelf maken :mrgreen:

Busaberke

Daar zat ik ook al aan te denken want bijna 200 Euri voor een paar stalen pijpjes is belachelijk.
2e hands is niks te vinden.
Es kijken of ik iemand z'n middenbok kan lenen om na te maken, dat scheelt een hoop gedoe.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

waarom heb je die middenbok perse nodig dan?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Een middenbok is altijd handig, bij poetsen van de wielen, ketting smeren en bandenwissels.Daarbij staat de motor veel stabieler en dat is weer handig bij sex op de motor  :mrgreen: Verder schijnt het ook veel beter te zijn voor je motor als die niet langere tijd scheef staat , zoals nu in de winter.
Je hebt er geen last van alleen plezier.  :yes6rs:

Busaberke

Citaat van: Desmo-devil op 07 december, 2012, 10:46:47
Een middenbok is altijd handig, bij poetsen van de wielen, ketting smeren en bandenwissels.Daarbij staat de motor veel stabieler en dat is weer handig bij sex op de motor  :mrgreen: Verder schijnt het ook veel beter te zijn voor je motor als die niet langere tijd scheef staat , zoals nu in de winter.
Je hebt er geen last van alleen plezier.  :yes6rs:

:stupid:

Daarnaast neemt de motor  minder garageruimte in beslag alstie op de middenbok staat, mijn garage begint onderhand een beetje vol te raken.  :oops:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

verkoop die frikandel (Busa) dan :mrgreen: hou je weer plek over...
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: DeWitte op 07 december, 2012, 12:47:31
verkoop die frikandel (Busa) dan :mrgreen: hou je weer plek over...

aangezien deze frikandel geen eenheidsworst is, blijft 'ie voorlopig nog ff staan.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

en een beetje uitgebalanceerde middenbok , of eigenlijk de middenbok op de juiste plek, scheelt ook vierkante banden als ie lang stilstaat.

Bij mijn BMW(s) was/is dit perfect, een pakje sjek op het voorspatbord en de motor rust op het voorwiel ipv het achterwiel.
Ideaal met wielen wisselen.  Haal je het achterwiel eruit, dan rust ie op het voorwiel en vica verca.

Be Varadero was dit dan weer ruk..



sometimes the same is different, but mostly it's the same.