dekziegeenreetenslaatduseigenlijknergensoprit

Gestart door DeWitte, 08 november, 2005, 20:58:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

gaan we dit nog eens doen binnenkort??  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Neeneeneeeneeneneneeeneeeeeeeeeeeeeeeeee   :!:

DeWitte

jajajajajajaaaaaaaaaa  {:) en als jij nie mee wilt, maak jij toch warme choco voor na afloop :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"jajajajajajaaaaaaaaaa  {:) en als jij nie mee wilt, maak jij toch warme choco voor na afloop :lol:

Is goed, maar die maak ik wel op m'n eigen manier dan  :)}

Sorry, maar ik ben écht niet vooruit te blazen in het donker.... Bovendien heb ik het niet zo op loslopend vee dat dan actief wordt...

B-Witch

Als er dan maar ene met een schijnwerper voorop rijdt, ik zie echt niet goed in het donker, en het groot licht van de GSR is niet ech je van Het... :?


kan wel goede choco maken...met slagroom en wafels :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

jaaaa....HerTod met zijn UFO stralers voorop...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

net nog een lempkes-rit gemaakt, gewoon relaxed doorrijden  :D
Inderdaad zijn reeen e.d. wel leip, dus gewoon niet harder dan 100, en dan die gs telkes heerlijk van 4 tot 5000 toeren laten roffelen  :twisted:

wat ik wel mis is een "ultra-groot licht" in een bocht zie je anders veel te weinig voor je uit.
Es kijken of ik nergens een klein ver stralertje uit kan halen, en dan op de maan zo'n beetje richten  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Ik rij 's nachts in het Vijlenerbos bijna even hard als overdag op sommige stukken :shock: ff een 'mep' tegen de koplamp geven zodat die wat hoger staat en die gaskleppen kunnen dan horizontaal :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"een 'mep' tegen de koplamp geven zodat die wat hoger staat en die gaskleppen kunnen dan horizontaal :twisted:

:shock: Staat jouw koplamp de gaskleppen in de weg?? :rofl:  :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Youp

ik zie ook geen klote in het donker.... en op wegen met verlichting is dat geen probleem maar door het bos is het een no-go...
opeloos benzine verslaafd...

QuattroFrits

Citaat van: "Youp"ik zie ook geen klote in het donker...

:shock: Moet je je broek uittrekken en een spiegel op je tank monteren. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Youp

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Youp"ik zie ook geen klote in het donker...

:shock: Moet je je broek uittrekken en een spiegel op je tank monteren. :twisted:

dan zie ik een klootzak ;)
opeloos benzine verslaafd...

QuattroFrits

Citaat van: "Youp"dan zie ik een klootzak ;)

:twisted: Dan moet je de spiegel toch wat lager richten. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."