F*ck the winter!!!

Gestart door m@rtijn, 15 januari, 2013, 14:52:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Tis een kl*te dorp met raar volk dat Maastricht. Heeft echter een heel groot voordeel heb ik ontdekt sinds ik er werk en dat is de weg naar huis met de motor. Wauw via Bemelen, IJzeren, Scheulder, Gulpen naar huus.  :mrgreen: :cool: off-road stukken en stukken volle gaaz verhard. Wel benieuwd wanneer de eerste post van het cjib in de bus ligt. :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

thedutchrockstar

Sinds wanneer plaatsen ze flitspalen op offroad stukken :S
2 wheel madness

QuattroFrits

Citaat van: thedutchrockstar op 05 maart, 2013, 17:13:48
Sinds wanneer plaatsen ze flitspalen op offroad stukken :S

Sinds DeWitte er rijdt.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Citaat van: DeWitte op 05 maart, 2013, 17:01:40
Tis een kl*te dorp met raar volk dat Maastricht. Heeft echter een heel groot voordeel heb ik ontdekt sinds ik er werk en dat is de weg naar huis met de motor. Wauw via Bemelen, IJzeren, Scheulder, Gulpen naar huus.  :mrgreen: :cool: off-road stukken en stukken volle gaaz verhard. Wel benieuwd wanneer de eerste post van het cjib in de bus ligt. :?

Idd. en een stuk van die route rij ik ook als ik toeristisch (lees: effe relaxen op de motor na het werk) naar huis wil rijden
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

m@rtijn

off-line

DeWitte

vakantie kiekje ?


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

pascalsc33

Citaat van: m@rtijn op 15 januari, 2013, 14:52:13
My first ride on the Ducati Hypermotard 1100

als ik dit weer zie, denk ik f*ck the winter...waar blijft de lente... :yes6rs:
Geen Elfstedentocht voor mij...Geen koek en zopie, geen strooizout, geen sneeuwfiles!!!

Ik wil weer de Eifel in...met mooie wegen en fan-tas-tische bochten!!!
Krijg ook al heimwee ..pfff.. nog effe. : :cool:

Gassie

Nou ben afgelopen zondag in de eifel geweest maar de gaten vallen ook daar in de weg nu..
moeten er nog heel wat dicht maken voor het weer goede gladde wegen zijn
KTM SMT 2011

DeWitte

Barca, here we come. :cool: Samen met m'n madammen maar een reisje richting zon (hoop ik) geboekt. Over een paar weken hoop ik in Barcalona oppe terras met een grote Cerveza in de kurze hose de winter uit mijn hoofd te krijgen. Van dit weer wordt je toch strontziek :yes6rs: :-X

Vraagje, nog iemand tips, tricks? Buiten de prachtige Sagrada Familia, wat moet je nog meer gezien hebben????

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

thedutchrockstar

Godverdegodverdegodver dit kan je toch niet geloven?
Heb ik eindelijk mijn motor weer gaat het misschien sneeuwen... hier wordt ik dus echt niet blij van  :no: :banghead4rv: :guns: eerie
2 wheel madness

Joker

Citaat van: DeWitte op 23 maart, 2013, 11:39:19
Barca, here we come. :cool: Samen met m'n madammen maar een reisje richting zon (hoop ik) geboekt. Over een paar weken hoop ik in Barcalona oppe terras met een grote Cerveza in de kurze hose de winter uit mijn hoofd te krijgen. Van dit weer wordt je toch strontziek :yes6rs: :-X

Vraagje, nog iemand tips, tricks? Buiten de prachtige Sagrada Familia, wat moet je nog meer gezien hebben????



Hier   http://bezoekbarcelona.blogspot.nl/2012_05_01_archive.html
stonden aardige wetenswaardigheden
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mlis27

Citaat van: DeWitte op 23 maart, 2013, 11:39:19
Barca, here we come. :cool: Samen met m'n madammen maar een reisje richting zon (hoop ik) geboekt. Over een paar weken hoop ik in Barcalona oppe terras met een grote Cerveza in de kurze hose de winter uit mijn hoofd te krijgen. Van dit weer wordt je toch strontziek :yes6rs: :-X

Vraagje, nog iemand tips, tricks? Buiten de prachtige Sagrada Familia, wat moet je nog meer gezien hebben????



Parc Guell?
My bike doesn't leak oil, it marks its territory

Joker

@ De Witte.
Niagara in C/ Taquígrafo Serra, Nº 18 Bajos vlakbij Parc de les Corts
vooral niet vergeten  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Lijkt je dat wat voor familie uitjes?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

thedutchrockstar

Tuurlijk, leer je ze meteen alles over de bloemetjes en de bijtjes :mrgreen:
2 wheel madness