Hoofdmenu

Dit ben ik

Gestart door Thomas Student, 25 januari, 2013, 10:11:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thomas Student

Beste leden,

Mijn naam is Thomas en, bereid je voor, ik ben geen Limburger. Ik ben woonachtig in Leiden. Toch ben ik op dit Forum terecht gekomen omdat Limburg een mooi stuk Nederland is, waar ik graag nog eens doorheen zou rijden op de motor. Tijdens vakanties heb ik al vaker door Limburg gefietst, vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

Momenteel ben ik nog druk bezig met het afronden van mijn studie commerciƫle economie. Daarna wil ik motorrijlessen nemen zodat ik kan meerijden met mijn vrienden, die al wel in het bezit zijn van een motorfiets. Mijn fovoriet is de BMW HP4, maar de Harley 883 Roadster komt in de buurt. Dit is natuurlijk lastig vergelijken omdat het twee totaal verschillende soorten motorfietsen.

Dit ben ik in het kort. Aangenaam.

groeten,

Thomas

De Sjeng

God Forgives, I Don't

Busaberke

Welkom Thomas en succes met je studie!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil


m@rtijn

welkom. Met je smaak voor motoren zit het in ieder geval goed. :mrgreen:
off-line

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Welkom Thomas .... ;)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Proud on the South  

Joker

Welkom. en dat word nog moeilijk kiezen met zo'n brede smaak
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

HD4ever

Welkom op MFL Thomas. ;)

Tja, een keuze tussen een buikschuiver en een trilplaat. Da's geen gemakkelijke !  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

thedutchrockstar

Welkom @ MFL!
Gewoon goed studeren goeie baan krijgen en vervolgens beide kopen! :)
2 wheel madness

QuattroFrits

Citaat van: thedutchrockstar op 26 januari, 2013, 09:31:50
Welkom @ MFL!
Gewoon goed studeren

Studeren kost toch alleen maar geld ?  :yes6rs:

En geld lenen kost schijnbaar ook geld en het zal waarschijnlijk toch ook een keer terugbetaald moeten worden, dus...............
zo snel mogelijk gaan werken en veel geld verdienen  :yes6rs: dan kunnen de oudjes onder ons,  :lol: , eindelijk weer eerder er uit.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017