Hoofdmenu

Mijn bella!

Gestart door Twinfreak, 03 februari, 2013, 10:29:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Twinfreak

#15
Citaat van: QuattroFrits op 05 februari, 2013, 10:29:38
Citaat van: Twinfreak op 04 februari, 2013, 21:43:51
Citaat van: Joepie1958 op 04 februari, 2013, 20:49:26
Welkom, ik weet de een houd van de moeder en de ander van de dochter, maar jouw Bella kan mij niet bekoren :-X
Laatst zag ik er een in real life en ik zal maar niet opschrijven wat ik had willen doen (ik was gelukkig net wezen plassen dus die paar druppeltjes wilde er niet aan spenderen). Maar 't is een motor waar Ducati op staat dus toch heel veel plezier ermee. :yes6rs:

Weet niet of het je in dank wordt afgenomen als je over andermans motoren gaat zeiken joepie :guns:
Maar gelukkig heeft ieder zijn eigen smaak.

Het is gewoon een ernstige vorm van jaloersheid waar helaas géén herstel van mogelijk is.  :mrgreen:

En met zo'n rare gedachte denk ik al meer aan een hond, maar helaas weet zo'n beestje niet beter als "zijn domein" te markeren.  :twisted:
Och ja Frits,
iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Maar vond het ook een beetje rare gedachten.

DeWitte

nee, dat doe je niet. In de fik steken ok (ritueel verbranden), maar er langsaf pissen is not done imo :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 05 februari, 2013, 12:27:39
maar er langsaf pissen is not done imo :mrgreen:

En toch markeert bijna ieder dier zo zijn territorium oftewel claimt zijn eigendom of dat wat hij graag zou willen hebben.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Dan kom ik binnenkort bij jou tegen de garage pissen. Die wil ik wel graag hebben ivm ruimtegebrek in mijn garage.

Ik vind die Diavel een mooie dikke motor en ik zou hem mezelf ook nog wel gunnen als het budget het zou toelaten.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

Sorry als iemand zich beledigd voelt, dat was niet de bedoeling, maar ik vind 'm echt niet mooi, terwijl Ducati toch eecht wel heeeeele mooie motoren maakt. :worship-cool:
schreef hij die zelf een oerlelijke ouwe-lullenmotor van Duits fabrikaat heeft, zo-ene waar jean-et-alleman mee rijdt, en ze worden ook nog eens een keer gejat bij het leven, dus die moet je echt markeren  :shock:
Maar irl. heb ik nog nooit tegen een motor geplast, hoewel ik wel geregeld tegen motorrijders sta te zeiken, maar dat is dan weer figuurlijk.
Zo vertelde ik pas nog tegen de berijder van een groene Honda (weet het model niet meer) met zo'n acropovic uitlaat dat het leek alsof het wel groen was wat er aankwam maar ik dacht dat het een John Deere was. (Hij kwam met stationair draaiende motor het tankstation oprijden)
Achteraf heb ik wel mijn excuses aangeboden (bij John Deere) :P
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Motzippaldy

Citaat van: Joepie1958 op 04 februari, 2013, 20:49:26
Welkom, ik weet de een houd van de moeder en de ander van de dochter, maar jouw Bella kan mij niet bekoren :-X
:yes6rs:


:stupid: Sorry maar ik ben met opa Joepie eens. Dat die goed is dat geloof ik maar mooie is die niet, voor mij dan  :?
Proud on the South  

QuattroFrits

Citaat van: Motzippaldy op 06 februari, 2013, 20:40:17
:stupid: Sorry maar ik ben met opa Joepie eens. Dat die goed is dat geloof ik maar mooie is die niet, voor mij dan  :?

Maar opa is nog veel te jong om daar over te kunnen oordelen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Twinfreak

Hebben jullie trouwens wel eens een diavel zien rijden?
Ik weet dat er door mijn dealer meerdere verkocht zijn,maar ben er helaas nog nooit eentje tegengekomen.

QuattroFrits

Joepie heeft die opgekocht zodat hij ze nooit op de weg hoeft te zien.  :mrgreen:
Die van jou is hem net tussen de vingers doorgeglipt.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Twinfreak


Twinfreak

Verhoudingen zijn gewoon super bruut aan deze bike!
Van breed naar smal.

Twinfreak

#26
 :twisted:

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Diddl

Ik ga hem binnenkort even uitproberen bij motopuro in nuenen
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

HD4ever

Citaat van: Twinfreak op 07 februari, 2013, 21:54:23
Hebben jullie trouwens wel eens een diavel zien rijden?
Ik weet dat er door mijn dealer meerdere verkocht zijn,maar ben er helaas nog nooit eentje tegengekomen.

Je gaat ons nu toch hopelijk niet 'verrassen' met youtube filmpjes van dat ding hé?  :-X  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"