Hoofdmenu

Mijn bella!

Gestart door Twinfreak, 03 februari, 2013, 10:29:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Nog steeds ducatist  in hart en nieren, ondanks dat ik nu ff vreemd ga. Maar de Diavel vind ik de lelijkste Ducati die ooit gebouwd is, jawel nog lelijker dan de Paso. Heb op de beurs in Utrecht nog eens objectief gekeken van alle kanten, maar gaat mijn Ducati bloed niet sneller van stromen. Heb er inmiddels ook op mogen rijden en wat ik al vermoede klopt, deze motor klinkt als een Duc, maar rijd absoluut niet als een Duc. Voor het beter bochtenwerk rijd iedere 250 je het licht uit de ogen!!!!
Voor mij is het niet meer dan een mislukte showbike, een kruising tussen een Harley en een v-max, maar dan slechter. Maar ieder zijn ding natuurlijk

@Nippon

heren  :?

niet zo mekkeren op de Diavel  :roll:
wordt tijd dat we "jullie" weer gaan rijden /touren/vakantie,genieten van de brommer
zo te lezen duurt de winter te lang :roll:  (winterdip?)
hij is gelukkig met z'n keuze, zo ook ik met de mijne (wat niet iedereen zal bekoren )

m'n vrouw is ook niet de mooiste  :lol:
maar ik ben er gelukkig mee  :mrgreen:

Desmo-devil

Absoluut mee eens, is ook alleen mijn mening, en wat is die waard ?. Niet iedereen zal mijn fiets mooi vinden maar dat interesseerd me geen bal, voor mij werkt het.  Mag ook iedereen roepen.. Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak.

DeWitte

Weet niet hoe zo'n Diavel stuurt, imposant is ie wel. Ik kwam er een (wellicht deze) van de week tegen. Stoere brommert :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Heb ook gereden op de Multistrada, deze was voorzien van een Pilot sport 3 ( Dus streep dat all- road maar door ) Wat een power en wat een handling. Ik weet wat mijn volgende bike gaat worden.

Twinfreak


QuattroFrits

Ik vind die zwarte de mooiste.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

zeer mooie brommerts  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away