Hoofdmenu

Frankrijk

Gestart door Joker, 03 februari, 2013, 14:17:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Maar dat is de kust Normandië/Bretagne ,   mijn ervaring is daar gelijk qua volk.

Maar de meeste mensen hebben ervaringen in het oosten / zuiden waarschijnlijk

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Geen enkele slechte ervaring met de Franssen, geweldige tochten gemaakt in de pyreneen , door de Camargue en langs de Cote D'azur.

Yvil

Gelukkig zie ik ook nog wat positieve ervaringen van andere mensen  :D


Joker

Ik ben in het verleden ook al enkele keren met de motor in Frankrijk geweest.
Maar om eerlijk te zijn kan ik weinig over de bevolking zeggen want mijn Frans is even goed als hun
Kirchröadsj plat .  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joker

April is mei geworden. zondag vertrek ik. ben nog aan het twijfelen of ik de flitspalen van de TomTom moet halen. daar schijnt een flinke boete op te staan. maar van de andere kant. hoe groot is de kans dat je daar op gecontroleerd word ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

HD4ever

Citaat van: Joker op 08 mei, 2013, 06:57:12
Zondag vertrek ik.

Goede reis en veel plezier !!  :thumbsup:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Amuzee en hou um heel
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mlis27

veel plezier en een fijne reis gewenst  :yes6rs:
My bike doesn't leak oil, it marks its territory

pascalsc33

Veel plezier. :worship-cool:
Maar dat zal wel lukken denk ik heb de site bekeken ziet er goed uit.

Joker

Ik heb gisteren nog een mailtje van de motel eigenaren gekregen met de vraag of er dingen zijn die we liever niet eten  :) en in de bijlagen al een paar routes voor op de TomTom. Geweldig toch  :thumbsup:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mlis27

Citaat van: Joker op 09 mei, 2013, 09:27:47
Ik heb gisteren nog een mailtje van de motel eigenaren gekregen met de vraag of er dingen zijn die we liever niet eten  :) en in de bijlagen al een paar routes voor op de TomTom. Geweldig toch  :thumbsup:

Goede service :worship-cool:
My bike doesn't leak oil, it marks its territory