Doorrijder , of niet ?

Gestart door De Sjeng, 29 november, 2012, 18:18:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

m@rtijn

kijk...de winter is geen vriend van de motorrijder..althans bij sneeuw en gladheid...
off-line

thedutchrockstar

Normaal gesproken ben ik een held wat betreft doorrijden,
Maar dit jaar ben ik ook plat op mn bek gegaan, kinderkopjes helemaal bevroren, 2km per uur, vriendin achterop springt er zo'n stomme kat voor mn voorwiel.
Knijp heel lichtjes in mn voorrem en plof daar liggen we.
Niemand gedeerd maar motor had wel zo zn schade.
Nu ben ik toch wat terughoudender wat betreft doorrijden. Onder de nul doe ik het toch liever niet...
2 wheel madness

De Sjeng

Zoals eerder gezegt, rijdt ik normaal door. Mits het boven vriespunt is, en er geen pekel op de weg ligt.
Heb mijn lesje al geleerd (de helft gebroken gehad) en wil dat niet meer meemaken.
God Forgives, I Don't

DeWitte

Bij (kans op) sneeuw, vorst of meer van dat soort winterweer, blijft mijn brommert in de garage. In de winter heb ik altijd wel een lekker warm koekblik staan en neem ik die. Vind er niks heldhaftigst aan om de brommert en nog meer mezelf in gevaar te brengen, maar daar mag iedereen uiteraard anders over denken. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

God Forgives, I Don't


De Sjeng

God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 12 februari, 2013, 13:40:47
Ik vraag mij af wat er aan de hand is? volgens mij een poel met olie?  :yes6rs:

Het lijkt op een beekloop, dus zullen het wel algen zijn.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

De afgelopen carnavalsdagen was het bij een temperatuur van rond het vriespunt heerlijk rijden (met de handvatverwarming op het standje "tosti"  :mrgreen:)
De wegen waren schoon en vrijwel leeg, op een enkele verdwaalde carnavalstoet na.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Motzippaldy

Was heerlijk vandaag in  :fuckyou: sneeuw storm rijden  :mrgreen:
Proud on the South  

Mounty

Afgelopen zondag nog een klein tripje gemaakt naar Guttecoven..dik aangedaan en de handvatverwarming ook op tostie....mja, doordat ik de accu eruit had gehaald heb ik per abuis een draadje mee losgetrokken....dus kouwe handjes gehad,,,maar, het was wel ff lekker. Mijn vriendin zat achterop, die heb ik mogen warmen nadien :mrgreen: :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: Motzippaldy op 21 februari, 2013, 18:29:37
Was heerlijk vandaag in  :fuckyou: sneeuw storm rijden  :mrgreen:

Ik heb vandaag heel wat kilometers gereden, maar geen vlokje sneeuw zien vallen.
Toen ik terugkwam in Limbabwe lag er een enkel vlokje sneeuw.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.