aVontuurlijk> kamperen, discussie

Gestart door De Sjeng, 19 februari, 2013, 21:25:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

#15
 :)
God Forgives, I Don't

Varaderos

Citaat van: De Sjeng op 21 februari, 2013, 08:22:29
Goed!! hier heb ik dus geen zin in!

Iets wat bedoeld was als een, leuk, No nonsense, ongecompliceerd tripje(Kampeerweekend). Voor mij feitelijk, wild vreemden. Resulteert in complete drama's.
Dus bijdeze geannuleerd!!

Ik denk dit meer de tendence is de laatste tijd. Een forum waar feitelijk, wat ge-slapauwhoerd zou moeten worden over motoren. Worden tegenwoordig over onzinnige dingen; zoals het invullen van een 3min onderzoek, complete drama's gemaakt. Vragen, ook al zijn ze "vragen naar de bekende weg" krijgen een "one word response"  Alles word persoonlijk of lettelijk genomen. Ieder woord moet worden afgewogen.
De fun is er wat mij betreft wel een beetje af. En zal mij verder nog bezig houden met het organiseren voor Club en vrienden.

Gezien ik zelf mede verantwoordelijk ben voor het creëren van dit klimaat, zal ik mij vanaf nu beperken tot het lezen en nog maar incidenteel reageren.

Zie pas nu het gesplitste topic, maar "De Sjeng" ik kan je beslissing begrijpen.
Heel veel mensen reageren hier alsof ze met hun beste vrienden aan de bar zitten achter hun zoveelste glas bier (of andere alcoholische drank)
Realiseer je eens dat je tegen vreemden praat en dat je met een beetje respect je eigen mening mag verkondigen.
Motorcycling is not a crime

@Nippon

ik was 't effe kwijt  ???

nu weet ik weer waarom ik altijd alleen ga touren   :rofl:

m@rtijn

Ik vind de beslissing van Sjeng begrijpelijk, maar daarentegen erg jammer. Ik ken Sjeng niet maar vindt dat hij altijd een positief forumlid is, en op leuke manier bezig is met z'n motorhobby. Het kampeerinitiatief vind ik ook geslaagd!

Ik hoop dan ook dat hij op z'n beslissing terug wilt komen en het weekend wil blijven organiseren. Desnoods buiten het forum om.

Als kamperen je niet aanstaat, prima! En de redenen die je daarvoor aandraagt zijn ook prima.
Ik ga regelmatig toeren met 'n vrouw en vrienden en dan is een hotel inderdaad heerlijk.

Maar ik vind het ook spannend om uit mijn 'comfortzone' te stappen en het avontuur wat meer op te zoeken. Beetje minder luxe is uitdaging. Het is ook geen drie weekse kampeertocht!
En wil je niet mee...prima toch...

Ik pleit absoluut voor een gezellig forum, waar een grapje gepast is, maar waar persoonlijke vetes, of afzeiken niet passen. Er moet ruimte zijn voor iedereen. En vooral respect en dat mis ik wel eens, helaas...
off-line

karz

Citaat van: @Sambal op 21 februari, 2013, 11:48:45
ik was 't effe kwijt  ???

nu weet ik weer waarom ik altijd alleen ga touren   :rofl:

:schater:

Persoonlijk ben ik ook gestopt met het discussieren op een forum.
Vroeger dat ik dat veel meer en feller, maar het kost teveel energie.
Mensen interpreteren de tekst anders dan jij hem bedoeld hebt.
e m o  argumenten maken plaats voor feiten etc.  emo

Meestil tik ik mijn bericht als ik al zo nodig moet, en post het daarna niet.
Je zet onnodig kwaad bloed bij mensen die je niet eens kent.

Mij boeit het persoonlijk niet om me online te stechelen met iemand,
heb ik ook vaak genoeg met Witte gedaan, zolang beide partijen maar begrijpen dat het zeveren is.

Maar er zijn hele volkstammen die dat stoort en zich ergeren of zelfs aantrekken als zij bijv het escalerende topic gestart hebben of iets dergelijks.
Ik hoor daar niet bij, maar ik ben niet alleen het forum.

Dit soort escalatie topics  zie je trouwens overal, of het nu op forums is of facebook , fok.nl etc. etc.
Mensen nemen zichzelf veel te serieus.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Citaat van: karz op 21 februari, 2013, 14:09:52

Persoonlijk ben ik ook gestopt met het discussieren op een forum.
Vroeger dat ik dat veel meer en feller, maar het kost teveel energie.
Mensen interpreteren de tekst anders dan jij hem bedoeld hebt.

Helemaal mee eens.
Niemand schiet hier iets mee op.
Toch wel jammer dat dit kampeertripje, een écht motor gerelateerd initiatief met voldoende animo , gesneuveld is door het gezeur omdat niet iedereen van kamperen houdt  :confused:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joker

Heerlijke dicussie  :yes6rs: Ik stel voor dat we het ergens in een kroeg uitvechten  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.