belsje friet of donerkebab rit zaterdag 13 april?

Gestart door DeWitte, 08 april, 2013, 19:26:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Twinfreak

Ik ga mee kerel.
9:30 bij de shell in wittem?

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Thedutchrockstar komt ook ri Wittem en dan pikken we BB ff in Eysden, vlak aan de grens op.

Koffie in Remouchamps? Lunch in Durbuy ?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Twinfreak

Doen jullie wel rustig aan want ik heb nog 25 kw :oops:

DeWitte

we doen altijd voorzichtig met maagden :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

thedutchrockstar

2 wheel madness

Diddl

Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Twinfreak

Klote,zijn jullie net weg toen ik kwam aanrijden!
Die mannen wat daar stonden vertelde dat jullie net vertrokken waren.
Ben nog tot gulpen gereden,maar zag jullie niet meer.

DeWitte

We hebben tot bijna 09:40 gewacht. Volgende keer beter. Was trouwens een mooie dag. Heel weinig verkeer. Paar druppen regen mochten de pret niet drukken. Via Remouchamps, Coo naar Durbuy waar we belsje friet met zure mayo gescoord hadden. Terug via circuit Francochamps, Barage de Gileppe nog in Bilstain bij het cross circuit in cafe "zum schmutzigen loffel" bij een paar locale "schoonheden" aan de koffie.

Snel nog eens doen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

thedutchrockstar

Hadden we je dus toch net gemist...
Was inderdaad een heerlijk weertje en zelfs mijn langzame rijstijl mocht de pret niet drukken
2 wheel madness

Twinfreak

#25
Citaat van: DeWitte op 13 april, 2013, 14:57:52
We hebben tot bijna 09:40 gewacht. Volgende keer beter. Was trouwens een mooie dag. Heel weinig verkeer. Paar druppen regen mochten de pret niet drukken. Via Remouchamps, Coo naar Durbuy waar we belsje friet met zure mayo gescoord hadden. Terug via circuit Francochamps, Barage de Gileppe nog in Bilstain bij het cross circuit in cafe "zum schmutzigen loffel" bij een paar locale "schoonheden" aan de koffie.


Niet voor het een of ander hoor maar had een veolia geval voor me op de nyswiller berg,en had me toch echt niet afgemeld,maar ja volgende keer beter.


Busaberke

Lekker getoerd, het was een mooi ritje om er na de winter weer "in te komen".  :yes6rs:
Zie foto's.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

De 1- , 2- en 3 cilinder gebroederlijk naast elkaar:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

crazy j

ziet er gezelig uit. jammer dat ik afgelopen zaterdag al andere plannen had.

Wanneer word er een vervolg aan gegeven  :mrgreen:
living the life the way it comes