Durum kuje @ Frits place Hulsberg

Gestart door QuattroFrits, 26 april, 2013, 19:29:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Hoop wel dat ik hem de volgende keer heb ingereden :mrgreen:


Buurman Frits had trouwens lekker gekookt :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

Joker

Het eten was goed, de bediening was mooi. En het is fijn om te zien dat je met zo'n gevarieerde groep toch
een mooi toertje kunt maken !  :thumbsup:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Was inderdaad goed geslaagd, leuke rit, lekker ijs, alles was goed, zelfs de durum en die zijn buurman was ook gezellig.
Alleen op het uiterste einde hebben Thedutchrockstar, Mlis27 en ik zooooo hard gereden dat we iedereen ver achter ons gelaten hebben, niemand meer te zien.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mlis27

ook ik vond het heel gezellig, ook al zat ik maar achterop, gelukkig waren er wel heel mooie landschappen waar ik lekker ongestoord naar kon kijken :mrgreen:
was ook leuk om eens wat kennis te maken met iedereen :yes6rs: en het eten was natuurlijk ook lekker
My bike doesn't leak oil, it marks its territory

QuattroFrits

De rit had één nadeel,     iedereen keerde mij de rug toe.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

#36
As vrijdagavond zou het droog zijn, durum kuje en ritje?

18:00 uur @ Frits place?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Als het weer mee zit ben ik er bij

QuattroFrits

Bij de durum kraam kan ik er wel bij zijn, maar niet mee met een rit, die heb ik zaterdagmorgen al en daar moet ik nog een hoop voor regelen.
Ik hou het in de gaten.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

is 't de bedoeling dat je bij de kraam besteld en bij Frits aan tafel schuift  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: @Sambal op 29 mei, 2013, 18:12:54
is 't de bedoeling dat je bij de kraam besteld en bij Frits aan tafel schuift  :mrgreen:

Je gaat me toch niet verplichten om een tafel te kopen hoop ik, ik eet nog steeds samen met de honden uit een bak op de grond.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Vrijdag gaat mij helaas ook niet lukken.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mlis27

Als het weer het idd gewoon toelaat zijn thedutchrockstar en ik er ook gewoon weer bij :mrgreen:
My bike doesn't leak oil, it marks its territory

Yvil

Ik geloof dat ik Miss Yvil nog moet vertellen dat ik toch niet mee kan naar het eigenlijk geplande plan (of zoiets).
Als me dat lukt en het weer is beter dan vandaag ben ik erbij  :yes6rs: Zou verd*mme weer eens tijd worden wat
mensen van hier te zien  :thumbsup:

Witte, dan kom ik wel eerst even naar jou. Geen idee waar ik heen zou moeten daar...

Maar dan meld ik me hier eerst nog wel even. Is nog niks zeker.

Yvil

Crap... Hoor ik net dat mijn ouders de camper hebben verkocht en dat we morgen naar twee nieuwere
moeten gaan kijken  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Éne staat in America (NL  ;)) en de andere in Valkenswaard. Ik weet dus
niet of ik het ga halen aangezien we pas het 's middags kunnen gaan.

Ik laat anders DeWitte wel wat weten of ik het haal of niet. Misschien tot morgen en anders tot de
volgende keer!!