Hoofdmenu

En Noe

Gestart door Gassie, 07 mei, 2013, 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Madmax

Ik haak mooi aan op dit onderwerp in het forum, zoals enkelen van jullie hebben kunnen lezen in het voorstelrondje ben ik zelf ook nog op zoek naar mooie bike :D Ben helaas genoodzaakt de zoektocht wat uit te stellen, normale vervoer met m'n trouwe Golf had nieuwe bandjes nodig, heb ze wel hier mooi goedkoop kunnen bestellen maar ik ben wel verder van huis qua aanschaf van een motor. Dus op korte termijn is het budget wat teruggeschroeft, of ik moet naar wat goedkopers kijken of ik moet langer wachten  >:(
Nog geen bezitter, wat niet is komt zeker nog!

SuzukiLimburg

Ik zie jullie allebei wel op een dikke TL1000S rijden.
Ik heb er toevallig nog eentje in de aanbieding voor weinig  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

 :laughing49so: :laughing49so: :laughing49so: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :schater: :schater:
nee ben wel aan het kijken voor een twin
Citaat van: SuzukiLimburg op 16 mei, 2013, 16:16:42
Ik zie jullie allebei wel op een dikke TL1000S rijden.
Ik heb er toevallig nog eentje in de aanbieding voor weinig  :mrgreen:
KTM SMT 2011

DeWitte

Yep, is van een oud vrouwtje geweest :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Citaat van: DeWitte op 16 mei, 2013, 16:52:12
Yep, is van een oud vrouwtje geweest :yes6rs:

Precies, en altijd rustig mee gereden!  :yes6rs:

Maar hoe schiet het op met de zoektocht?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Busaberke

Ben je al gaan testrijden op een Tiger?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gassie

nee nog niet nog geen tijd gehad om te gaan staat ook niet echt wat hier in de buurt volgens mij is venray en venlo het kortste bij

misschien dit weekend als het eens een beetje droog is
KTM SMT 2011

Madmax

Ik ga van 't weekend maar eens een proefrit maken met de TL1000, eens kijken hoe dat rijdt :D
Nog geen bezitter, wat niet is komt zeker nog!

Madmax

Ennnn

Het is niet doorgegaan.. Jammer! Vond het toch een beetje te riskant vanwege het weer, en had er daardoor ook niet zo veel zin in als ik vantevoren gedacht had.. ben wel echt een mooi-weer rijder blijkbaar! Hopen op beter weer en dan voor de volle 100% er voor gaan dan maar! :yes6rs:
Nog geen bezitter, wat niet is komt zeker nog!

Yvil

Enne Gassie, hoe loopt de zoektocht???

Jij wil een rechte zit, toch??? Als ik dan toch richting op ging
dan werd het waarschijnlijk zoiets als die vorige van DeWitte
en die van Arjen. :yes6rs:

Maar moet zeggen dat ik bij die "nieuwe" van mij niet echt
koppel mis onderin hahaha. Zit alleen niet zo recht  ;)

Ps. Is dat iets tussen jullie of valt er de 24ste ergens wat te
rijden met een leuke groep?  :mrgreen:

SuzukiLimburg

Met het voorspelde weer voor het komende weekend valt er nergens iets leuks te rijden. Ze voorspellen regen, regen en nog eens regen.

Dus ik hoop dat gaston al een aantal proefritten gemaakt heeft, want de komende week zal niemand je met plezier een proefrit laten maken. Tenzij je daarna zelf poetst  :yes6rs:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

niks nada nog geen proefrit kunnen maken kwam altijd wel wat tussen of het weer of weer wat anders maar het weer is de grootste spelbreker nu
trouwens een leuke testrit doen in de stromende regen is ook niks.
dus we wachten rustig af
Citaat van: SuzukiLimburg op 21 mei, 2013, 12:04:50
Met het voorspelde weer voor het komende weekend valt er nergens iets leuks te rijden. Ze voorspellen regen, regen en nog eens regen.

Dus ik hoop dat gaston al een aantal proefritten gemaakt heeft, want de komende week zal niemand je met plezier een proefrit laten maken. Tenzij je daarna zelf poetst  :yes6rs:
KTM SMT 2011

Gassie

ja rechte zit is mooi alleen vind ik persoonlijk de adv niet zo,n mooie motor dus dat speelt ook een rol en het geld ook he yvil wil je eentje tegen een schappelijke prijs heeft ie veel km op de klok
maar heb er wel een paar op het oog wil alleen eens goed op mijn gemak gaan testrijden,maar slecht weer en weinig verlof spelen dan ook weer mee.  :evil:
maar als ik er eentje heb dan laat ik graag die pitspoes van je erop zitten voor een foto kan ze goed zag ik  ;) ;) ;)
Citaat van: Yvil op 21 mei, 2013, 11:44:38
Enne Gassie, hoe loopt de zoektocht???

Jij wil een rechte zit, toch??? Als ik dan toch richting op ging
dan werd het waarschijnlijk zoiets als die vorige van DeWitte
en die van Arjen. :yes6rs:

Maar moet zeggen dat ik bij die "nieuwe" van mij niet echt
koppel mis onderin hahaha. Zit alleen niet zo recht  ;)

Ps. Is dat iets tussen jullie of valt er de 24ste ergens wat te
rijden met een leuke groep?  :mrgreen:
KTM SMT 2011