Waarom zijn Limburgse motorrijders veruit de beste in NL?

Gestart door Ziespan, 06 juni, 2013, 23:05:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: thedutchrockstar op 09 juni, 2013, 20:42:01
Limburgers zijn nou eenmaal niet zo slim  :schater:

Maar daar hou jij wel van, anders was je niet extra daarvoor naar Limburg gekomen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

thedutchrockstar

Van de limburgers motor leren rijden hè, ze zijn immers veruit de beste er in :mrgreen:
2 wheel madness

Ziespan

 :cool:

Omdat wij limburgers met 2 tientjes benzine een stuk verder kunnen rijden dan de doorsnee "Hollender", want ..... wij tanken natruurlijk op ´t Duutsch of op ´t Belsj of combineren onze toertocht met een tankstop in Luxemburg!

:yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

Joker

Als we nu alsmaar blijven roepen dat we de allerbesten zijn. Gaan we dan niet een beetje te veel op Duitsers lijken  :oops:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Ziespan

Citaat van: Joker op 10 juni, 2013, 21:45:18
Als we nu alsmaar blijven roepen dat we de allerbesten zijn. Gaan we dan niet een beetje te veel op Duitsers lijken  :oops:

Wieso denn? :nana9oi:
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

pascalsc33

Wij de beste in Nederland komt natuurlijk omdat we zo knap zijn. ;)

Road Racing Tonnie

Was ik maar niet zo knap, maar wel beter kon motorrijden, jammer jammer :yes6rs: :yes6rs: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Greefhardt

#22
He Road Racing Tonnie, ik zie in je onderschrift staan dat jij een Hayabusha hebt? Hoe rijdt dat dan? Ik zat me zo aan het eind van de middag een beetje te vervelen op kantoor en zat in eerste instantie naar wat Triumph motoren te kijken op autoscout.nl, ik had hier voor een Trophy 900 maar heb zo'n Hayabusha ook altijd wel een mooi ding gevonden en misschien ga ik daar serieus ook wel naar kijken. Dus een objectieve mening van jouw kant? :mrgreen:
Vorige motor: Triumph Trophy 900

Desmo-devil

Ik wilde iets zeggen maar bij nader inzien..........  laat maar :-X

Road Racing Tonnie

Citaat van: Greefhardt op 19 juni, 2013, 16:26:21
He Road Racing Tonnie, ik zie in je onderschrift staan dat jij een Hayabusha hebt? Hoe rijdt dat dan? Ik zat me zo aan het eind van de middag een beetje te vervelen op kantoor en zat in eerste instantie naar wat Triumph motoren te kijken op www.autoscout.nl, ik had hier voor een Trophy 900 maar heb zo'n Hayabusha ook altijd wel een mooi ding gevonden en misschien ga ik daar serieus ook wel naar kijken. Dus een objectieve mening van jouw kant? :mrgreen:

Ik ben een beetje verslaafd aan een Hayabusa, vindt het nog steeds een hele fijne motor, het stuurt goed, ondanks zijn gewicht van 240 kg, en over p.k,s heb ik ook niet te klagen :lol:, en ik maak daar gretig gebruik van :oops:, maar ik geef toe, dat bij het kortere en vele draaiwerk, mijn TDM of NS400 R dit makkelijker doet, maar ja, zo hebben vele motoren, hun voor en nadelen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

Hayabusa? contacteer Busaberke maar eens, die heeft zo'n ding in de garage staan, is er volgens mij sinds de komst van z'n Triumph niet meer uitgeweest, zelfs hij vindt zo'n all-road wel aardig rijden.
Maar als het hard moet... Busa kopen, alleen... waar kan je hard?
Bij de weg, vrouwelijke collega van mij is van haar Trophy overgestapt op zo'n Honda Pacific Coast, ik verdenk haar ervan dat ze toiletproblemen heeft, dan is zo'n chemische toiletpot achterop natuurlijk wel een uitkomst :-X
Ze heeft er wel mooie stickers op van Tupperware :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 22 juni, 2013, 09:08:10
vrouwelijke collega van mij is van haar Trophy overgestapt op zo'n Honda Pacific Coast

Wat ben ik weer blij dat smaken verschillen, maar jij hebt volgens mij maar één smaak, de verkeerde.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 22 juni, 2013, 10:33:30
Citaat van: Joepie1958 op 22 juni, 2013, 09:08:10
vrouwelijke collega van mij is van haar Trophy overgestapt op zo'n Honda Pacific Coast

Wat ben ik weer blij dat smaken verschillen, maar jij hebt volgens mij maar één smaak, de verkeerde.  :mrgreen:

ik weet 't niet, maar volgens mij zijn jullie van dezelfde leeftijd  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: @Sambal op 22 juni, 2013, 12:06:54
ik weet 't niet, maar volgens mij zijn jullie van dezelfde leeftijd  :mrgreen:

Nee, echt niet, Joepie is heel wat jaartjes jonger maar komt veeeeeel ouder over omdat hij OPA is.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.