Hoofdmenu

83e TT van Assen

Gestart door Busaberke, 10 juni, 2013, 12:00:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Toen ik vanmorgen naar Eindhoven reed kwam ik al diverse auto's met caravans tegen met Rossi stickers en dergelijke er op.
Dus ik had al zo'n idee dat de TT dit weekend was. Hopelijk wordt het toch nog goed weer en veel plezier voor diegenen die gaan.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Road Racing Tonnie

Jorge Lorenzo, heeft vandaag zijn sleutelbeen gebroken tijdens een natte training, derhalve zal hij niet starten Zaterdag, morgen gaat hij naar een ziekenhuis in Barcelona, om daar geopereerd te worden, volgens de laatste berichten.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Motzippaldy

Citaat van: Road Racing Tonnie op 27 juni, 2013, 19:55:49
Jorge Lorenzo, heeft vandaag zijn sleutelbeen gebroken tijdens een natte training, derhalve zal hij niet starten Zaterdag, morgen gaat hij naar een ziekenhuis in Barcelona, om daar geopereerd te worden, volgens de laatste berichten.

Hij is weer in Assen  :haildaking:
Proud on the South  

Road Racing Tonnie

Hij wil het morgen toch gaan proberen, nadat hij met een privevliegtuig naar Barcelona is gebracht, en daar zijn sleutelbeen weer aan elkaar is geschroefd, dan mag je wel van karakter spreken, helaas moet hij v/d laatste startrij vertrekken.
Marquez is er ook hard vanaf gegaan, hij heeft een pink en een teen gebroken, maar ook dat houdt hem niet tegen, hij staat morgen gewoon aan de startstreep.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********