Volgorde berichten in topics veranderen

Gestart door Ziespan, 13 juni, 2013, 19:25:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ziespan

 :D

Ik zou graag de volgorde van de berichten in de topics willen veranderen. Dus de jongste berichten eerst, en dan terugwerkend naar de oudste berichten.
Kan dat met dit forum? Heb er niks van gezien :(

Bij voorbaat dank  :worship-cool:
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

Mounty

Als je op "toon ogelezen berichten sinds je laatste bezoek" klikt dan kom je automatisch bij de laatste berichten die in een topic gepost zijn...tenminste ddie wat je nog niet gelezen hebt. En als je in de topiclijst op "new" klikt, dan kom je ook bij de nieuwste berichten van dat topic. Mischien helpt je dat.

gr...Mounty
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Ziespan

 :roll:

Neen, dat is niet wat ik bedoel. Als ik nu de laatste bijdrage wil zien moet ik naar de laatste bladzijde onderaan gaan.
Soms is het mogelijk de boel om te "draaien" zodat het laatste bericht boven op gestapeld wordt. Dus dan is de laatste bijdrage de eerste die je ziet in het topic.

Bij sommige forums kun je dat zelf instellen, mits je weet hoe ......

:mrgreen: :yes6rs:

En nu ga ik slapen  :yawn:
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Citaat van: Ziespan op 13 juni, 2013, 19:25:59
:D

Ik zou graag de volgorde van de berichten in de topics willen veranderen. Dus de jongste berichten eerst, en dan terugwerkend naar de oudste berichten.
Kan dat met dit forum? Heb er niks van gezien :(

Bij voorbaat dank  :worship-cool:
\
Lijkt me juist lastig en onlogisch, want als je dan een topic niet van het begin af aan hebt gevolgd moet je de berichten van beneden naar boven gaan lezen
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

d'r Blieje

Hej ziespan,
Ga naar Profiel, Lay-out-voorkeuren, dan 2e vinkje van onderen: Toon meest recente berichten bovenaan.

Forumbouwers hebben het knopje ingebouwd, jij bent dus niet de enige die het op deze manier gepresenterd wil krijgen  ;)
Blieve lache...8)

thedutchrockstar

Had hem net zelf ook gevonden...
volgens mij mag hij op slot :mrgreen:
2 wheel madness

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away