17augustus, doner kebab ritje ruhrsee? 12:00 uur Wittem?

Gestart door DeWitte, 28 juni, 2013, 18:53:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Iemand zin om aan te pikken voor een  :twisted: up-tempo ritje :yes6rs:  ruhrsee eindigend bij de Turk in Roetgen voor een knap broodje Doner Kebab?

Vertrek rond 12uur bij tankstation Wittem?

Meld ff hieronder als je mee gaat.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mlis27

tot hoe laat wordt dat dan ongeveer? :mrgreen:
My bike doesn't leak oil, it marks its territory

thedutchrockstar

Het is up-tempo melissa dan val ik er al buiten :mrgreen:
2 wheel madness

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

tis nu nog @#&* weer..ik bekijk ff het weer straks
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

ik ga niet het blijft regenen en de weersverwachting ziet er ook niet zo goed uit. jammer volgende keer beter
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

Citaat van: DeWitte op 29 juni, 2013, 12:21:22
ik ga niet het blijft regenen en de weersverwachting ziet er ook niet zo goed uit. jammer volgende keer beter

jammer mensen. hier in hooghalen nabij t circuit in assen is het de hele dag droog geweest en vanaf de laate middag zelfs redelijk zonnig.

snel nieuwe datum prikken !
living the life the way it comes

crazy j

iemand ideen voor een nieuwe datum ?  evt. combineren met een morgenstond rit  :mrgreen:
living the life the way it comes

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Hoezo s'morgens vroeg ?  Ik hen het even gevolgd. het ging van 5 naar 7 naar 9 uur ha ha .
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

crazy j

met de morgenstond rit waren we ook bijna doner gaan eten. was t onderhand ook 14:00 uur :p

en doner als ontbijt is ook niet slecht als je n zware avond/nacht in de kroeg hebt gehad
living the life the way it comes

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 09 augustus, 2013, 21:59:55
doner als ontbijt is ook niet slecht als je n zware avond/nacht in de kroeg hebt gehad

:yes6rs:  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

thedutchrockstar

2 wheel madness

pascalsc33

word nog eens tijd voor een doner ritje volgende week misschien?? :yes6rs:

En dan s'morgens ontbijt s'middags doner. :yeah:

DeWitte

Zaterdag kan ik alleen na 12:00uur, s morgens ben ik nog dronken vd bierfeesten i Jullepe  :yawn:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away