Nachtelijke ride out Hillclimbers

Gestart door Desmo-devil, 19 juli, 2013, 12:42:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Onderstaande lijkt me geinig, ik ga mee tuffen.
Voor alle duidelijkheid het is dus van zaterdag op zondag ( heb het ff nagevraagd omdat het niet erg duidelijk is in de tekst)

Beste motorvrienden,

Hebben jullie er al eens bij stilgestaan hoe prachtig een zonsopkomst op een mooie zomerse dag kan zijn?

Ik zet aanstaande zondagnacht 21 juli om 0.400 uur de koffie klaar in het clubhuis v/d Hill Climbers en we ver...trekken dan binnen door via "Der Himmelsleiter" ( alwaar de zon begint op te komen) voor een Ruhrsee ride-out.
Bij de Schammenauwerdam strekken we eens de benen en roken een pafke bij wat stomme kaal om vervolgens terug te toeren naar Pleinzicht Klimmen waar we om ca 10.00u-10.30u zullen arriveren.
Bij Pleinzicht kan men dan vrij naar eigen keuze genieten van een koffie/thee of ontbijt of lunch-gerecht.

Het zal een bijzondere ervaring worden om in dit normaal op zondag erg drukke gebied met een groep bikers op verlaten wegen te rijden.

Greetzzz,
Harry Hill Climbers Klimmen

Gassie

Maak je maar klaar voor vliegjes te koppen om die tijd  :D

lijkt me wel leuk om eens te doen
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Klinkt erg interessant, maar helaas moet ik, noodgedwongen, maandagmorgen weer op het werk verschijnen.
Ze kunnen schijnbaar niet zonder mij.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: QuattroFrits op 19 juli, 2013, 16:24:41
Klinkt erg interessant, maar helaas moet ik, noodgedwongen, maandagmorgen weer op het werk verschijnen.
Ze kunnen schijnbaar niet zonder mij.  :mrgreen:

zondagochtend 4 uur frits....na de rit nog voldoende tijd om bij te slapen om maandag weer te werken...of aanwezig te zijn op het werk.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

Dat zullen de bewoners in de Eifel dorpjes echt wel op prijs stellen, dat de motorrijders nu al in de nacht voorbij komen razen, en dan nog in grotere groepen met meerdere trilplaten!  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: Mounty op 19 juli, 2013, 23:26:33
Citaat van: QuattroFrits op 19 juli, 2013, 16:24:41
Klinkt erg interessant, maar helaas moet ik, noodgedwongen, maandagmorgen weer op het werk verschijnen.
Ze kunnen schijnbaar niet zonder mij.  :mrgreen:

zondagochtend 4 uur frits....na de rit nog voldoende tijd om bij te slapen om maandag weer te werken...of aanwezig te zijn op het werk.

:oops: Dan heb ik slecht gelezen en het helemaal verkeerd begrepen, zondagnacht is voor mij van zondag op maandag en zaterdagnacht is voor mij van zaterdag op zondag.
Ik zal kijken of dit wel lukt.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

wel een leuk idee. mss ook eens met MFL te doen? Je zal trouwens weinig last hebben van polizWei ;-)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Citaat van: DeWitte op 20 juli, 2013, 12:06:49
wel een leuk idee. mss ook eens met MFL te doen? Je zal trouwens weinig last hebben van polizWei ;-)

:stupid: dit weekend kon ik helaas niet.

Joker

Shit. Ik lees dit nu pas en heb helaas al een andere afspraak. anders was ik graag mee gegaan.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

De Sjeng

Citaat van: Joker op 20 juli, 2013, 19:24:37
al een andere afspraak. anders was ik graag mee gegaan.

Om 04.00u snachts?  :-X
God Forgives, I Don't

thedutchrockstar

Ik moet dan werken anders zeker weten!
2 wheel madness

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

en hoe was het geweest zal alvast een paar foto,s plaatsen

hier gingen we de berg af


toen hebben we hier een peuk gerookt en het was gezellig


en hier gingen we voor
KTM SMT 2011

Joker

Citaat van: De Sjeng op 20 juli, 2013, 19:55:56
Citaat van: Joker op 20 juli, 2013, 19:24:37
al een andere afspraak. anders was ik graag mee gegaan.

Om 04.00u snachts?  :-X

Nee een paar uur eerder. moet dingen doen die het rijden beïnvloeden  :mrgreen:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.