Nachtelijke ride out Hillclimbers

Gestart door Desmo-devil, 19 juli, 2013, 12:42:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: Gassie op 21 juli, 2013, 19:32:07
en hoe was het geweest zal alvast een paar foto,s plaatsen

hier gingen we de berg af


toen hebben we hier een peuk gerookt en het was gezellig


en hier gingen we voor

Geweldig :worship-cool: :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

s'morgens vroeg in Schleiden


Het was in een woord GEWELDIG. Heel appart om met 40 motoren over verlaten wegen in de Eifel te rijden. Leuk gezelschap, prachtige route. Bedankt Harry Hamers van de Hillclimbers, zeker voor herhaling vatbaar. 40 motoren waarvan zeker 25 Harleys, ik denk dat die Duitsers hebben gedacht dat er een invasie was hahahaha :mrgreen: :mrgreen:

DeWitte

Ik heb nog een gaatje van 2  op 3 aug? Desmo weet jij waar we ontbijten en tanken kunnen?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Tanken kan je overal met je pinpas. Ontbijten hebben we gedaan bij terugkomst @ Pleinzicht te Klimmen. In de Eifel is echt niets open zo vroeg.

QuattroFrits

Citaat van: Gassie op 21 juli, 2013, 19:32:07
hier gingen we de berg af


toen hebben we hier een peuk gerookt en het was gezellig


:shock: Beeld voor zwartkijkers ??  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

pascalsc33

#20
Citaat van: Desmo-devil op 22 juli, 2013, 09:52:30
Tanken kan je overal met je pinpas.

Ontbijten hebben we gedaan bij terugkomst @ Pleinzicht te Klimmen. In de Eifel is echt niets open zo vroeg.
Ontbijten kun je vanaf 7 uur bij das alte Eifelhaus is in de buurt van monschau :yes6rs:

DeWitte

2 op 3 augustus? En aangezien wij wat rapper zullen zijn, kunnen we ook pas zo rond 5uur vertrekken? Wie?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

volgens mij heb ik dan al vrij.....dan wil ik wel mee... :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Ikke niet, veel plezier, trouwens denk niet dat je 's nachts ongelimiteerd kunt gassen in de Eifel, wij hadden binnen het uur een auto van de Polizwei achter ons rijden, ze hebben ons een tijdje gevolgd en toen ze zagen dat we ons redelijk aan de snelheid hielden zwaaiden ze af, maar ze waren zeker niet blij met ons uitje. Daarom ga ik ook niet mee, als ik wil gassen ga ik op een ander tijdstip, dat was voor mij en vele anderen ook niet de intentie van deze rit.

DeWitte

Met 40 man, en dan ook nog groot aantal van die lawaaiketels, lijkt me dat ook niet gek. Met een paar man zul je weinig last hebben dunkt me.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Er is maar een manier om daar achter komen  :mrgreen: :mrgreen:

DeWitte

Dat bedoel ik, wie durft? Eeuh wil?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

pascalsc33

Sry maar ik moet door de week al op dit onmogelijk tijdstip opstaan. :yawn:
Ik wil best gaan maar graag iets later!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away