Riding video door de Karawanken bergen.

Gestart door HD4ever, 11 september, 2013, 10:13:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Iedereen die wel eens de 'European Bike Week' in Oostenrijk heeft bezocht maakt van de gelegenheid gebruik om snel even de grens met Sloveniƫ over te steken voor een tourtochtje door de Karawanken bergen. Schitterende scenery, rivieren met helder blauw water en bijna geen verkeer.
Met een piepkleine HD kamera is afgelopen Woensdag onderstaande video opgenomen tijdens onze tourtocht. Het resultaat valt me niet eens tegen, vandaar dat ik dit wel even met jullie wil delen  :mrgreen:

Geniet van onze 30 minuten video cruisen door de bergen van SloveniĆ«!  Enjoy :worship-cool:

Slovenian Ride - Bike ride thru the Slovenian mountains.

grtz HD4ever ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Desmo-devil

Geweldig filmpke. Ik zag trouwens gisteren ook een leuk filmpke van die Brunssummer die  is aangehouden bij de grens met Slovenie met in zijn vrachtauto 7 Harley's die gestolen waren bij de Faagersee. ik hoop dat ze hem daar opknopen.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 11 september, 2013, 10:36:12
Brunssummer die  is aangehouden bij de grens met Slovenie met in zijn vrachtauto 7 Harley's die gestolen waren bij de Faagersee. ik hoop dat ze hem daar opknopen.

Ik hoop het helemaal met je mee.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Vandaag vond ik nog wat beeldjes op mijn PC van een ritje door de Sloveense natuurparken. Beeld is helaas een beetje onstabiel, maar toch de moeite waard om er een kort filmpje van te maken. Het was echt een van de mooiste ritjes die ik ooit gemaakt heb. SloveniĆ« blijft beslist een van mijn favoriete motorlanden.  :yes6rs:

Enjoy   ;)

Slovenian Bikerdream
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Sjef

Mooi man.
Nu ook op mn verlanglijstje gezet  :thumbsup: