Hoofdmenu

peter

Gestart door peter, 13 november, 2005, 20:58:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

peter

Tot begin negentiger jaren hadden ze een vette voorsprong op het gebied van laag gewicht en veel vermogen maar dat is dus echt achterhaald.Prachtig freeswerk en heel goede wegligging maar daar tegenover slecht afgestelde motoren en goedkoop polyesterwerk.Is niet al te veel van het merk over.Enkele fanatiekelingen proberen de naam nog in ere te houden maar het is zo goed als afgelopen...misschien over 20 jaar net als MV augusta.Was wel kicken om met een yb6 rond te rijden.Met 200km per uur een wheelie???Geen probleem en dat in 1990.....

Motzippaldy

Proud on the South  

peter

Geweldig toch.De db5 moet voor de wedergeboorte van bimota zorgen.Prijsje van ong. 30.000 euro zal niet helpen ben ik bang voor.

QuattroFrits

:angel: Droom maar lekker verder, Met 50 een echte BMW.
:twisted: EEN BMW C1 inclusief een GRATIS ROLLATOR. :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Citaat van: "QuattroFrits":angel: Droom maar lekker verder, Met 50 een echte BMW.
:twisted: EEN BMW C1 inclusief een GRATIS ROLLATOR. :rofl:  :rofl:

Of een shopper he Frits  :wink:

Karin

Citaat van: "Motzippaldy":shutup:







Mooi, maar wel een hoog bling bling gehalte. Tja, en die prijs...... :?

peter

Ja,daar heb je gelijk in Karin.Toch vind ik het schitterend dat merken iets anders aandurven.Denk aan Benelli en MV bevoorbeeld.De Bimota db2 is een ontwerp uit 1989 en had toen al uitlaten in het kontje.Pas jaren later is de duc 916 ermee gekomen.Laat ze maar hun gang gaan dat houdt andere merken wakker.

Sirkwietjuh

Damn hier moet ik niet te vaak lezen, want ik ga richting de 40 en als ik zie wat voor rare dingen mensen dan gaan doen  :wink:
Fuck the system !!!

DeWitte

Citaat van: "Sirkwietjuh"Damn hier moet ik niet te vaak lezen, want ik ga richting de 40 en als ik zie wat voor rare dingen mensen dan gaan doen  :wink:

da's nie leuk he guus :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

SuzukiGirl schreef: (foutje zie volgend bericht.)
Of een shopper he Frits

Nou, laat mij maar lekker op mijn choppertje want die loopt een heel stukje beter dan zo'n C1 en de C1 is Bij Mercedes Weggegooid en krijg je het idee van Blijf Maar Werken.
Het enige nadeel is dat ik na +/- 250 Km kom stil te staan en de BMW dan nog wat benzine overheeft in zijn tankje.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

:oops:  :oops:  :oops: SORRY maar het was Karin die dat schreef en niet SuzukiGirl. :oops:  :oops:  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

peter

Mijn statement doet wel wat stof opwaaien geloof ik.Maar wees gerust mijn voorkeur voor all roads is niet zomaar van gisteren.Ik heb altijd wel een enduro,off road of all road als tweede motor gehad.Ik vond het echt tijd om de rollen om te draaien.Zou best wel een racer erbij hebben maar dan een klassieker ,een honda RC30 of een Ducati F1.Maar dat wordt nog effe sparen petertje......

Karin

Citaat van: "QuattroFrits":oops:  :oops:  :oops: SORRY maar het was Karin die dat schreef en niet SuzukiGirl. :oops:  :oops:  :oops:

Je had ook je originele bericht kunnen wijzigen  :wink:

Karin

Citaat van: "peter"Mijn statement doet wel wat stof opwaaien geloof ik.Maar wees gerust mijn voorkeur voor all roads is niet zomaar van gisteren.Ik heb altijd wel een enduro,off road of all road als tweede motor gehad.Ik vond het echt tijd om de rollen om te draaien.Zou best wel een racer erbij hebben maar dan een klassieker ,een honda RC30 of een Ducati F1.Maar dat wordt nog effe sparen petertje......

Haha Peter, laten we dat stof opwaaien nu juist leuk vinden. Anders zou dit forum veel te braaf worden  :wink:

En de luxe van 2 motoren zit er voor mij ook nog niet in. Of het moet al zo´n afgeschreven motor als de dominator worden :twisted: kan het niet laten

Busaberke

Citaat van: "Karin"
En de luxe van 2 motoren zit er voor mij ook nog niet in. Of het moet al zo´n afgeschreven motor als de dominator worden :twisted: kan het niet laten

:shock:

ochèrm ............... :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009