Hoofdmenu

miene dieke..

Gestart door alex63, 22 januari, 2014, 13:18:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alex63

Ff veursjtelle....
Ich hub mien alpke verkoch mit ein bietje pien. :(....maarrrrrr....
Sinds oktober in mien bezit, enne Varadero oet 2000, mit 12.000 km oppe teller.....WIE NUUJ :Dput !! En riet wie ein tiet! Dus ff opkalefatere.....verhoogde nuuje zit loate make.....degelijke alu koffers besjteld in romenie, en dan ister kloar veur menig ritje eifel/mosel/sauerland/ardenne.........Ghub dr zin in!!

@Nippon

alu kisten oppe papagaai (zo noem ik een varadero )  :mrgreen:
tis zoiets als een veterjeans op een duc panigale  :oops: :mrgreen:

alex63

#2
    Nogget te zeike?

@Nippon

#3
Citaat van: alex63 op 23 januari, 2014, 08:23:53
    Nogget te zeike?

ja hoor  :?

maar als U hier al niet tegen kan ,
kan ik beter m'n mond houden  :mrgreen:

De Sjeng

Citaat van: alex63 op 23 januari, 2014, 08:23:53
    Nogget te zeike?

Ja, transalp is mooier  :mrgreen:
God Forgives, I Don't

Joker

Bin errug benieuwd noa de koffere . wuarum oes Roemeniƫ ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

alex63

Erg degelik, zeen sjoon oet, en 300 euro goodkauper es hiej biej givi, hepco, of touratech..
en geisoleerd.

DeWitte

Heb naar volle tevredenheid flink wat km's gebold met een Varadero. Superkwaliteit, gaat niet kaput in tegenstelling tot zo'n kutboxer. :evil:

Veel veilige kms :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

alex63

#8
KIek, det bedoel ich.......... danke Witte.
Hij bevalt me ook super, ik heb vorig jaar ook op een boxer gereden, een 800 van 97 die er nog goed uitzag. Rijdt op zich niet slecht, schakelt alleen erg moeizaam, en is erg log met zijn bijna 300kg.
Ben blij dat ik wederom voor " good ol' Honda "gekozen heb. Ik had hiervoor ook al een Honda, een TA650. Beviel me ook super,maar mistte net de power als ik moeders achterop had. Nu met de Vara moet ik af en toe kijken of ze er nog op zit.  :mrgreen:

Joker

Citaat van: alex63 op 25 januari, 2014, 07:19:28
KIek, det bedoel ich.......... danke Witte.
Hij bevalt me ook super, ik heb vorig jaar ook op een boxer gereden, een 800 van 97 die er nog goed uitzag. Rijdt op zich niet slecht, schakelt alleen erg moeizaam, en is erg log met zijn bijna 300kg.
Ben blij dat ik wederom voor " good ol' Honda "gekozen heb. Ik had hiervoor ook al een Honda, een TA650. Beviel me ook super,maar mistte net de power als ik moeders achterop had. Nu met de Vara moet ik af en toe kijken of ze er nog op zit.  :mrgreen:

Gelukkig ben je blij met je JAP. maar om nu een 800cc uit 97 te vergelijken met een 1000cc uit 2000
is wel een beetje erg kort door de bocht.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

alex63

#10
Zwaarder schakelen , en een hoger leeggewicht terwijl de cc minder is, en het gewicht "anders" hebben liggen bij een beemer of een "jap" heeft gene f*ck te maken of ik nu een 800 of een 1000 tussen mijn benen heb. Heeft te maken met M.E.R.K. motor.
Maargoed.....

Joker

Citaat van: alex63 op 25 januari, 2014, 13:31:00
Zwaarder schakelen , en een hoger leeggewicht terwijl de cc minder is, en het gewicht "anders" hebben liggen bij een beemer of een "jap" heeft gene f*ck te maken of ik nu een 800 of een 1000 tussen mijn benen heb. Heeft te maken met M.E.R.K. motor.
Maargoed.....

Dat bedoel ik. Appels met peren vergelijken is kort door de bocht. maar goed.
Veel plezier met de JAP
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

alex63

#12
Ja sorry joker, vergeef me mijn lompheid, maar naar mijn bescheiden mening kom je op het "wandelforum" meer tot je recht.........kep het idee dat je daar iets meer uit de verf komt, niet? Want hier kom je niet echt over als een knowhow. Je gaat me te vaak.......kort door de bocht......... je lijkt me meer het ...."nitwit" type.

Toledo

Veel plezier met je Varadero, ik rij liever met een kutboxer  :twisted:
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

alex63

#14
Det zeen neet mien weurd......
mer idd, doe bos bliej mit diene beemer en ich mit de jap.......eeder zien meug..