Hoofdmenu

miene dieke..

Gestart door alex63, 22 januari, 2014, 13:18:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joker

Citaat van: alex63 op 25 januari, 2014, 17:37:15
Ja sorry joker, vergeef me mijn lompheid, maar naar mijn bescheiden mening kom je op het "wandelforum" meer tot je recht.........kep het idee dat je daar iets meer uit de verf komt, niet? Want hier kom je niet echt over als een knowhow. Je gaat me te vaak.......kort door de bocht.........

Inderdaad een beetje lomp. Maar dat je bescheiden bent ? Dat kan ik nu weer niet zeggen.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Ik haal bier en chips, tis gezellig hiero
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

God Forgives, I Don't

Joepie1958

Ik heb dus geen verstand van motoren, maar als je het over een 800 cc uit 1997 hebt, kun je daar een merk en type aanhangen, dan kan ik het ook volgen en misschien nog een paar domme opmerkingen plaatsen.
Er zijn trouwens wel meer motorrijders met geen verstand van motoren, probeerde van de week mijn mooie motor te ruilen tegen een lelijke, maar die man wilde niet. :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Desmo-devil

welkom @ mfl, sjunne bike, heb je een adres of website van die Roemeense koffers ???

De Sjeng

God Forgives, I Don't