Rustig hier !

Gestart door HD4ever, 09 februari, 2014, 15:25:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mounty

er zijn hier wat "vaste mensen" die regelmatig posten...de rest komt ff kijken of er wat nieuws is. Als het posten minder word dan komen die laatste wat minder vaak kijken. Minder reactie's, minder posten...tja...ketting reactie.
Daarbij word er ook veel met andere social media gegoocheld...etc etc...
Het is "winter" en dan hebben veel de motor en hun intresse voor motor in de winterstalling. als het goede weer begint dan komen die weer van stal en zie je ze weer verschijnen.

En als ik over mezelf mag spreken...

Ik kijk regelmatig of er iets nieuws is op het forum...soms van mijn intresse, vaak ook niet. Voorheen was ik elke dag wel ff op het forum, tegenwoordig 3 a 4 keer per week. Daarbij zit ik ook nog op andere forums, waar het eigenlijk wel hetzelfde eraantoe gaat. Na ja...zondag a.s. wel een toertje vanuit vlodrop naar duitsland...nieder bayern of zoiets.. Kouwe kleume tocht... toch wel een 15 tal die meegaan... ook ik en ms.

Op dit forum is afspreken vaak een ramp...licht niet aan het forum..maar aan het feit dat we allemaal onze verplichtingen hebben. Werk, kids, andere afspraken..
Komt mischien nog wel eens goed. :mrgreen: als we met pensioen zijn..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Ik moet zeggen dat ik ook niet meer altijd zin heb om achter de PC te zitten na mijn werk.. daar zit ik er al gemiddeld een uur of 45 per week achter, dus thuis wil ik liever met vriendlief en kids tijd besteden.
En het is zo wat Mounty zegt, hoe minder er hier gepost wordt, (en hoe meer onzinnig gewazel), des te minder nut heeft het om op welk forum dan ook te gaan kijken.

Het wordt tijd dat het voorjaar wordt, ik wil rijden!!!!!! :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Rijden willen we allemaal wel zo langzaam denk ik, maar het forum moet ook in de 'winter'tijd altijd een paar figuren hebben die de kar blijven trekken. Anders valt het allemaal een beetje dood.  :-X
In elk geval gaat de brommer hier morgenvroeg voor het eerst sinds November van de lader, even de bandjes op druk zetten, alles goed nakijken en dan tegen de middag de eerste kilometers er dit jaar op zetten.  :headbang:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Ik mag niet klagen! mijn "door de week brommer"., Heeft tot nu toe nog niet op stal moeten staan. Heb gewoon kunnen rijden. Mijn "zondagse" brommer zal wel nog een effe duren voor deze van stal komt.

Wat mij zelf betreft; was voorheen ook actiever hier. Maar heb mij toendertijd(Kampeertripje) voorgenomen om meer te lezen en minder te posten. Ik vergeet het af en toe, maar ben bij lange na niet meer zo aktief(hier)
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: B-Witch op 22 februari, 2014, 22:30:55
Ik moet zeggen dat ik ook niet meer altijd zin heb om achter de PC te zitten na mijn werk.. daar zit ik er al gemiddeld een uur of 45 per week achter, dus thuis wil ik liever met vriendlief en kids tijd besteden.
En het is zo wat Mounty zegt, hoe minder er hier gepost wordt, (en hoe meer onzinnig gewazel), des te minder nut heeft het om op welk forum dan ook te gaan kijken.

Het wordt tijd dat het voorjaar wordt, ik wil rijden!!!!!! :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:

Probeer eens een keer vóór de computer te gaan zitten, je ziet veel meer (dan enkel wat kabels en een saaie achterkant) en wil dan misschien ook wel wat meer doen.
Ikzelf heb de forums waar ik me bij aangemeld heb iedere dag wel even, of langer, aanstaan en kijk ze dan ook door.
En net als HD4ever als schrijft, ik blijf ook wel een gedeelte aan die kar trekken.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Haha frits, zal het eens proberen, voor de pc te gaan zitten.
Vrijdag zijn we weer begonnen met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen te treffen.
Dit met een bezoekje aan Louis in Aken.
Helmen, laarzen, handschoenen wat kleine accesoires en een communicatieset liggen klaar voor gebruik.  :yes6rs:
Ik zeg: laat het voorjaar maar komen, we zijn er klaar voor.
En als er buiten weer wat meer aktie is, komt het hier ook met het aantal bezoekers weer goed  :D
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: B-Witch op 23 februari, 2014, 16:44:36
En als er buiten weer wat meer aktie is, komt het hier ook met het aantal bezoekers weer goed  :D

Laten we het hopen.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

Citaat van: R-yen op 12 februari, 2014, 18:53:06
We hebben nog altijd zo'n 100 tot 150 unieke bezoekers per dag, er wordt alleen niet meer zo aktief gepost.

Bezoekers aantallen zijn goed! volgens R-yen. Maar hebben een gebrek aan kartrekkers.  :mrgreen:
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 24 februari, 2014, 16:59:21
Maar hebben een gebrek aan kartrekkers.  :mrgreen:

Ik ga toch echt geen trekhaak aan mijn motor monteren.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Citaat van: QuattroFrits op 24 februari, 2014, 17:24:51
Citaat van: De Sjeng op 24 februari, 2014, 16:59:21
Maar hebben een gebrek aan kartrekkers.  :mrgreen:

Ik ga toch echt geen trekhaak aan mijn motor monteren.  :mrgreen:

Meeste Honda zijn standaard uitgerust met trekhaak  :mrgreen:
Proud on the South  

QuattroFrits

Citaat van: Motzippaldy op 24 februari, 2014, 20:26:21
Meeste Honda zijn standaard uitgerust met trekhaak  :mrgreen:

Aan de voorkant ja, dat is om deze te slepen of aan te trekken.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Ik maakte me al zorgen, gaat nog steeds nergens over. Godzijdank :yawn:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: DeWitte op 25 februari, 2014, 22:15:25
Ik maakte me al zorgen, gaat nog steeds nergens over. Godzijdank :yawn:

:mrgreen: we houden wel wat leven erin...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Zo is dat en hopelijk blijft het zo.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.