Rustig hier !

Gestart door HD4ever, 09 februari, 2014, 15:25:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Citaat van: QuattroFrits op 20 december, 2014, 11:38:35
Er is nog steeds niet veel veranderd, of is dit de stilte voor de storm ?  :(

Yep dood hier.

slotje?  :mrgreen:
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 23 december, 2014, 11:04:35
slotje?  :mrgreen:

Heb je er nog een ergens liggen ?  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Ik heb ook een poosje niet meer gekeken , maar nu is er weer wat leven in de brouwerij  :thumbsup:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 23 december, 2014, 21:10:25
maar nu is er weer wat leven in de brouwerij  :thumbsup:

Gelukkig wel weer ja. (voor zo lang als het weer duurt  :mrgreen: )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

R-yen

Aan ons allen om dat een beetje op gang te houden :yes6rs:

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

weinig beweging hier  :roll:

dit forum is in comateuze toestand. :yes6rs:
al een jaar  :shock:

QuattroFrits

Hebben we nog ergens "anti coma pillen" liggen ?  :mrgreen:

Ik kom nog steeds iedere dag op dit en andere forums en vind het jammer dat het bijna overal zo "comateus" is.  :(
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Tja Frits,

Ik kijk ook dagelijks even, maar als twee of drie leden de kar hier moeten trekken is het gauw afgelopen. Sinds ik meer dan een jaar geleden dit topic startte is het alleen maar bergaf gegaan. Zonde om straks dit mooie forum na 10 jaar in de vuilnisbak te moeten gooien.  :( 
Werk aan de winkel voor de modjes zou ik zo zeggen, want leden die vertrekken krijg je ook nooit meer terug. :yes6rs:

grtz HD4ever. :thumbsup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Helemaal met de oplossing eens.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

R-yen

Nog suggesties? Ik probeer via facebook al een tijdje mensen ook naar het forum te krijgen, maar zonder succes..

Misschien een idee om nieuwe motoren te gaan bediscussiƫren, dat doet het vast goed in zoekmachines zodat we meer bezoekers krijgen, met natuurlijk de kans dat mensen blijven hangen en mee gaan doen.

Mounty

Ik maak MFL ook her en der bekend...maar er zijn al zoveel forums en groepjes motorrijders. Zelf ook op een ander motor gerelateerd forum aanwezig, maar daar is ook niet echt veel meer loos dan hier. wel iets meer...maar ook daar word de kar getrokken door een klein aantal vaste personen.
Suggestie's zijn inderdaad welkom.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

Tja als je meer mensen wil betrekken zul je iets intressants moeten brengen. Daarvoor heb je kar trekkers nodig. Voorheen waren er een aantal, echter deze zijn weggevallen.  Wat mijzelf betreft "vroegahh" zat ik ook langere tijd p/d op MFL, en veel actiever. Maar heb mij toen voorgenomen minder te "lullen" en meer te rijden. Vandaar dat men mij minder op (dit) forum zal zien.
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

De meeste vaste klanten (geregistreerde gebruikers) zijn volgens mij ook in slaap gevallen en heel veel laten het afweten.  :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Ik ben ook al een hele tijd niet meer op het forum geweest. Ik was ook nooit zo'n grote bijdrager, maar las wel altijd mee en gaf her en der wat commentaar.
Echter met 2 kleine kindjes en andere dure hobby's (vrouw, oldtimers/auto's) worden juist de zonnige dagen besteed aan het gezin en toeren met de oldtimers. Van motorrijden komt dus niet zo veel meer en ik zit er zelfs aan te denken om de motor te verkopen voor een zacht prijsje.
Omdat er van het motorrijden niet veel komt, komt er van het forummen al helemaal niks meer.

Op 1 persoon na zal iedereen hier wel Facebook hebben. Het is ook een idee om daar een pagina te starten voor leden. Dat werkt veel directer en is ook een prima manier om berichten te delen en afspraken te maken om te gaan rijden.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!