Rustig hier !

Gestart door HD4ever, 09 februari, 2014, 15:25:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Tja..helaas..maar ook dit forum. Er is nog maar weinig te doen hier, hebben al eens vaker wat geprobeert te organiseren. ik kijk elke dag nog of er iets nieuws is maar eigenlijk...maar dat is mijn mening..word alles al gedeeld op andere social media zoals facebook. Ook het andere forum waar ik moderator ben, het is een bescheiden aantal leden die je regelmatig iets ziet posten maar echt grote toeloop zoals in het begin van de forums is er ook niet meer. Ook daar is er een groep aangemaakt op facebook alwaar afgesporken word om samen te rijden etc. Maar..ook op het forum blijft het up to date..

De forums werden gebruikt om info te vergaren als je aan je motor bezig was, als je af wilde spreken om samen een toertje te maken of om te kijken en ideeen op te doen. Het internet is er tegenwoordig vol mee..youtube,facebook etc etc..alle info en zo vind je daar in grote getalen..daar is een forum niet meer voor nodig.

Het is jammer, vroeger..en dan praat ik over een aantal jaren geleden..werd er hier nog afgesproken..om een curryworst te gaan eten aan de ruhrsee. na het werk pak aan en gaan..
Door ons drukke bestaan waarin we denken aan een hoop verplichtingen te moeten voldoen is daar een einde aan gekomen en is samen wat afspreken al bijna onmogelijk.

Eens kijken hoe het schip strand...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

Citaat van: HD4ever op 10 juli, 2015, 22:25:42
Tja, ik heb dit topic begin dit jaar online gezet in de hoop wat wakker te schudden, maar de Moderatoren, die de kar zouden moeten trekken, hebben op een enkele uitzondering na, al maanden niets meer gepost. Voor mij onbegrijpelijk dat je wel moderator wil zijn, maar niets meer post op je eigen forum. :-X

Hoe het ook zei, ik ben er langzaam klaar mee, en na 6 jaar hier actief te zijn geweest wordt het langzaam tijd om er een streep onder te zetten.

Ik zal mischien incidenteel nog wel eens meelezen, maar that's it !

Het ga jullie goed!  :bye:

grtz HD4ever.

Dan heb je het langer uitgehouden dan mij  :schater:
God Forgives, I Don't

karz

Wat Ron zegt eigenlijk.

Citaat van: HD4ever op 10 juli, 2015, 22:25:42
Tja, ik heb dit topic begin dit jaar online gezet in de hoop wat wakker te schudden, maar de Moderatoren, die de kar zouden moeten trekken, hebben op een enkele uitzondering na, al maanden niets meer gepost. Voor mij onbegrijpelijk dat je wel moderator wil zijn, maar niets meer post op je eigen forum. :-X


..Echt waar ?  onbegrijpelijk ?

Als ik nog iedere dag wakker werd met de schreeuwende ambitie om MFL moderator te zijn wel ja..   :lol:

Persoonlijk is mijn interesse voor motorrijden en wat er mee samenhangt gedaald tot bijna niet meer aanwezig.
Moet ik daarom het moderatorschap van dit forum verlaten ?  Het is niet zo dat er een rij vervangers klaar staat.

Het is, zeker nu, niet echt een hele grote belasting op mijn tijd  :roll:

Je ziet gewoon dat motorforums waar 80% gezelli offtopic breuzel was nu doodbloeden , geldt voor dit forum, geldt bijv. ook voor LRT .
Gerichte forums zoals het gs-forum bijv. lijken wel nog te leven. 
Waarschijnlijk omdat het gewoon een goede plek is om oplossingen te krijgen voor je technische problemen etc.

Wat voor een kar wil je dat we nog gaan trekken ?   Tijden veranderen, het is wat het is. 
Een whatsapp groep is 100x effectiever voor rit-afspraken te maken, technische info is met beeld en geluid terug te vinden op youtube, en voor de breuzel heb je FB.

In mijn opinie waren de hoogtij dagen van 2004 tot 2008 , en toen was het top.
Ik zou zeggen, als je er toen bij was, warm je aan de herinneringen..

:bye:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

Citaat van: karz op 13 juli, 2015, 11:17:14
Wat Ron zegt eigenlijk.

Citaat van: HD4ever op 10 juli, 2015, 22:25:42
Tja, ik heb dit topic begin dit jaar online gezet in de hoop wat wakker te schudden, maar de Moderatoren, die de kar zouden moeten trekken, hebben op een enkele uitzondering na, al maanden niets meer gepost. Voor mij onbegrijpelijk dat je wel moderator wil zijn, maar niets meer post op je eigen forum. :-X


..Echt waar ?  onbegrijpelijk ?

Als ik nog iedere dag wakker werd met de schreeuwende ambitie om MFL moderator te zijn wel ja..   :lol:

Persoonlijk is mijn interesse voor motorrijden en wat er mee samenhangt gedaald tot bijna niet meer aanwezig.
Moet ik daarom het moderatorschap van dit forum verlaten ?  Het is niet zo dat er een rij vervangers klaar staat.

Het is, zeker nu, niet echt een hele grote belasting op mijn tijd  :roll:

Je ziet gewoon dat motorforums waar 80% gezelli offtopic breuzel was nu doodbloeden , geldt voor dit forum, geldt bijv. ook voor LRT .
Gerichte forums zoals het gs-forum bijv. lijken wel nog te leven. 
Waarschijnlijk omdat het gewoon een goede plek is om oplossingen te krijgen voor je technische problemen etc.

Wat voor een kar wil je dat we nog gaan trekken ?   Tijden veranderen, het is wat het is. 
Een whatsapp groep is 100x effectiever voor rit-afspraken te maken, technische info is met beeld en geluid terug te vinden op youtube, en voor de breuzel heb je FB.

In mijn opinie waren de hoogtij dagen van 2004 tot 2008 , en toen was het top.
Ik zou zeggen, als je er toen bij was, warm je aan de herinneringen..

:bye:

ahh... velen zullen nu wel denken aan hun huwelijk  :rofl:

QuattroFrits

Citaat van: karz op 13 juli, 2015, 11:17:14
Een whatsapp groep is 100x effectiever voor rit-afspraken te maken en voor de breuzel heb je FB.

En dit zijn dus 2 gevallen wat er bij mij niet in komt, ik heb daar echt géén behoefte aan, laat mij maar op het forum blijven en hou de rest maar.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

snap ik wel Frits , FB staat bij mij ook al weer bijna 2 jaar uit, en ik mis het niet.
WA gebruik ik wel.


sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: karz op 16 juli, 2015, 10:56:02
WA gebruik ik wel.

Ik gebruik WhatsApp alleen voor priveberichtjes en privefoto's door te sturen en dan houdt het ook op en ik mis verder helemaal niets, lekker rustig.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Zo is dat...mensen veranderen,media veranderen..wat karz zegt. Gezellig gebreuzel heb je fb voor..techniek de speciale forums en afspreken gaat makkelijker via wa en faceboek.
jammer voor die gene die geen wa of fb gebruiken. Maar ik ga proberen om diverse afspraken die gemaakt worden op fb en via wa ook hier te plaatsen. Zie wel wat er van komt...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: Mounty op 19 juli, 2015, 20:30:18
en afspreken gaat makkelijker via wa en faceboek.

Voor mensen die de hele dag met de telefoon rondzeulen misschien wel ja, maar ik denk dat ik een van de gelukkigen ben die de hele dag zonder telefoon loopt, is op heel chemelot verboden in de fabrieken en ik ben daar heel gelukkig mee. (lekker rustig)
Ik ben 's avonds thuis meer met de computer bezig als met een telefoon, dus voor mij blijft de PC het handigste middel van schriftelijke communicatie.

Dus wat iedereen ook probeert, voor mij echt geen FaceBook of iets dergelijks.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

En langzaam bloedt dit forum dood.  :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Ik zal eens navragen of een forum begraven wordt of dat dit gecremeerd moet worden.  :mrgreen:

Kunnen we misschien nog een feestje bouwen met een koffietafel.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 06 augustus, 2015, 08:06:20
Ik zal eens navragen of een forum begraven wordt of dat dit gecremeerd moet worden.  :mrgreen:

Kunnen we misschien nog een feestje bouwen met een koffietafel.  :mrgreen:

ook dan zul je alleen aan tafel zitten  :lol:

Toledo

Citaat van: @Nippon op 06 augustus, 2015, 15:38:30
Citaat van: QuattroFrits op 06 augustus, 2015, 08:06:20
Ik zal eens navragen of een forum begraven wordt of dat dit gecremeerd moet worden.  :mrgreen:

Kunnen we misschien nog een feestje bouwen met een koffietafel.  :mrgreen:

ook dan zul je alleen aan tafel zitten  :lol:

Kan Frits alleen de cake op eten.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Mounty

..tja...hoe wil je dat veranderen ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009