Rustig hier !

Gestart door HD4ever, 09 februari, 2014, 15:25:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

@Nippon

hij rust in vrede
na lang en hard werken  :-X

:mrgreen:

Mounty

Na 10 jaren plezier, na ja, laatste jaren waren magertjes.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Ik zal alvast maar de "jaardienst" bestellen.
De rouwkaartjes moet iemand anders maar regelen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Na een paar weken weer eens komen kijken of er hier nog actie is. Nee dus ! :shock:

Zoals de Sjeng al aangeeft moet er een moderator zijn die de zaak laat draaien. Helaas dragen de huidige moderatoren het forum niet over aan iemand die dat wel op zich wil nemen. Hiermee laat je dus bewust het forum kapot gaan.  :-X

Sjeng lijkt me wel een geschikte kandidaat voor deze klus! Die heeft toch tijd zat.  :schater:

grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Misschien niet zo verkeerd, verandering van spijs doet eten, maar of zoiets hier ook werkt ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

Citaat van: HD4ever op 01 november, 2015, 12:18:47

Sjeng lijkt me wel een geschikte kandidaat voor deze klus! Die heeft toch tijd zat.  :schater:

grtz HD4ever  ;)

I don't think so . Druk doende om de alp weer op de weg te krijgen. Zodat ik weer kan rijden.
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Eigenlijk kun je nog overal op rijden, het weer is nog steeds goed.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Ik ben een van de moderatoren...de actiefste op dit moment. Maar ik heb geen idee hoe dit forum nog leven in te blazen is. het beheer van het forum ligt bij anderen. Zoals ik al eerder en vaker heb gezegd..kom jij dan maar met ideeen.... Ik wil er best wat tijd in steken.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: Mounty op 13 november, 2015, 19:41:23
ik heb geen idee hoe dit forum nog leven in te blazen is.

Ik zou het in ieder geval ook niet weten.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

#114
Alweer 17dgn geleden tot de laatste post. MFL is echt dood 💀
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Maar ik blijf toch maar waken, misschien schijndood.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

Citaat van: QuattroFrits op 20 januari, 2016, 16:53:31
Maar ik blijf toch maar waken, misschien schijndood.

Schijndood? Na 17dgn begint toch al aardig te stinken  :D
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Ik heb mijn reukmonitor al op "uit" gezet, dus ik ruik niets meer.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

joa....ik denk dat het einde niet nabij is maar dat we dat al gepasseerd zijn...helaas maar waar.
Een troost...op andere "kleinere" forums gaat het net zo...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Maar.......... we zijn nog steeds bezig, ik blijf hier maar reƤnimeren en hoop dat er toch nog wat meer mensen terugkomen.
Ook kan er misschien iemand zorgen dat de smileys weer gebruikt kunnen worden met Edge onder windows 10, tenminste zolang als we het forum in leven kunnen houden.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.