Rustig hier !

Gestart door HD4ever, 09 februari, 2014, 15:25:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Maar zo krijg je ze wel af en toe op het forum met een reactie. (positief of negatief)  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: HD4ever op 01 maart, 2017, 17:27:49
Wel zo jammer dat de moderatoren het forum niet gewoon overgeven aan mensen die de kar wel willen trekken, maar ja, ik heb zelf al dagelijks een ander forum en een website te onderhouden, dus ik meld me niet aan  :naughty:

Jawel hoor, ik wil het stokje wel overgeven.... maar wie voelt zich geroepen?
Dat het forum slaapt, tja..ik weet ook niet exact hoe dat komt.  Persoonlijk denk ik aan de andere sociale media zoals facebook..

Soms wou ik ook dat het weer zoals vroeger was...zoals bijvoorbeeld op woensdag af spreken op de grens in Bocholtz om van daaruit naar de eifel te rijden om ff een vette hap te scoren.
Er zijn diverse ritjes gepland geweest en animo 4 weken van t voren was hoog...maar op de dag zelf stond je daar alleen...helaas.

Iedereen heeft het schijnbaar veel te druk met andere dingen..ik zelf ook wel. Afgelopen jaar nog geen 1000km gereden op de cbr en ook niet op de cbrf...twee motoren voor op de weg in de garage maar niet kunnen rijden. Dit ook door lichamelijke klachten en een operatie aan mijn hand.
Gelukkig is deze weer goed genoeg hersteld en ben in afwachting van een vrij weekend met het liefst een leuk zonnetje..

Ik heb een enorme bewondering voor jullie die hier nog aanwezig zijn...diehards, volhouders met de nobele hoop dat MFL nog eens opbloeit. Ik help mee met het hopen haha.

@beheer...is het niet mogelijk om de berichten van de facebook pagina ook hier te posten ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: Mounty op 06 maart, 2017, 22:44:14
@beheer...is het niet mogelijk om de berichten van de facebook pagina ook hier te posten ?

Ik heb bewust geen facebookaccount, dus van mij hoeft hier geen facebook op.
Gewoon dat book helemaal afschaffen en allemaal gezellig ouderwets op het forum.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Och, ik kom uit 'nostagische' redenen hier nu en dan nog eens kijken en gooi dan een berichtje hier neer. Dat Facebook is naar mijn mening gewoon een grote zooi, en veel slechter dan een phpBB forum als dit. Ik maak er dus ook geen gebruik van. Ook op het MFL smoelenboek is blijkbaar geen enkele activiteit. :-X
Voor mij maakt het niet uit. Ik maak altijd nog mijn motor kilometers. :yes6rs:
Ja, en wat de ritjes betreft;  tegenwoordig kun je niet meer vertrouwen op mensen als ze roepen 'ik ga mee' of '' ik ben erbij'.  :(
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 07 maart, 2017, 18:17:50
Dat Facebook is naar mijn mening gewoon een grote zooi, en veel slechter dan een phpBB forum als dit.

Daar ben ik het 100% mee eens, dat is dus ook mijn reden.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Jup...op het MFL smoelenboek is ook niet echt leven.. :mrgreen:

Ik respecteer jullie reden om niet aan het facbook geneuzel mee te doen. Zelf heb ik wel een FB samen met mijn vriendin. Maar, af en toe heb ik ook wel es de neiging om het eraf te gooien. Als iedereen het gebruikte waarvoor het bedoeld was...zonder die berichtjes over kanker en ruzies etc..soort van kettingbrieven waar je misselijk van word en uitnodigingen van spelletjes etc...bah. Je kunt wel veel uitzetten, dat wel , maar er blijft veel rotzooi opkomen. Af en toe eens opruimen.

Toen het forum wel nog "leefde" was ik dagelijks aanwezig, vaak paar keer per dag zelfs. Ik probeerde zoveel mogelijk met ritjes mee te gaan. Nu kom ik hier af en toe..
Op het andere forum, wat nu niet meer bestaat. :shock:, was ik ook veel aanwezig, maarja, daar kwam ook de magere hein.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

 :shock: Waar is mijn profielfoto heen ?  :evil:

Ik kan ook geen nieuwe uploaden.  :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

ik zie hem gewoon.  :dunno:.

Het is die waar je die roze bloemetjes jurk aanhebt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

R-yen

Probeer Ctrl+F5 eens?

QuattroFrits

Hij is gewoon weer terug, zal wel zijn gaan piesen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 10 maart, 2017, 16:24:12
Hij is gewoon weer terug, zal wel zijn gaan piesen.  :mrgreen:

nou, je doet er wel lang over  :mrgreen:

QuattroFrits

Dat is de leeftijd.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

nu ik ouder wordt moet ik juist korter, maar wel vaker.. :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Als je twee of drie keer uitstelt hoef je niet meer zo vaak en dan duurt het ook wat langer.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 13 maart, 2017, 16:10:15
Als je twee of drie keer uitstelt hoef je niet meer zo vaak en dan duurt het ook wat langer.  :mrgreen:

:thumbsup:

oefenen voor later als de wijkverpleging iets later komt  :lol: