Rustig hier !

Gestart door HD4ever, 09 februari, 2014, 15:25:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

#345
Sorry hoor, maar ik had daar even niet meer aan gedacht en het weer was erg mooi.
Die koekblikkers hebben er ook niet aan gedacht dat ik op het motorke zou gaan rijden, anders waren ze wel weggebleven.
Sommige van hun hebben de schrik goed te pakken, "daar gaat weer zo'n gek".  :shock:
En bij de ijskraam was het zwart van de mensen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: QuattroFrits op 28 april, 2019, 07:08:01
Sorry hoor, maar ik had daar even niet meer aan gedacht en het weer was erg mooi.
Die koekblikkers hebben er ook niet aan gedacht dat ik op het motorke zou gaan rijden, anders waren ze wel weggebleven.
Sommige van hun hebben de schrik goed te pakken, "daar gaat weer zo'n gek".  :shock:
En bij de ijskraam was het zwart van de mensen.

Jaja, Je hebt dus weer de 'outlaw biker' uitgehangen tussen die argeloze toeristen?   :schater:
Tja, en nu heb ik een weekje vrij en is het weer terug herfst.  :onderplak:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Het weer is inderdaad een puinhoop.  :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

#348
Na veel wikken en wegen toch maar wat geld uitgegeven en in plaats van mijn +/- 15 jaar oude lederen outfit een Jeans outfit gekocht.
Een waterdichte Jeans jas van Trilobite en een met met dyneema gewapende jeansbroek van Pando Moto.
Gisteren in de ochtenduren en lekkere ochtendzon eens gaan uittesten, perfect verlopen, ik zit nu in een lekkere koele outfit en niet meer in die sauna van leer op het fietske.
Het was lekker rustig op de weg en dus lekker enkele uurtjes kunnen tuffen.
Hier en daar een groepje van die fietsers maar het viel reuze mee.
Het was me zeer goed bevallen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Staat er hier nu werkelijk een grote advertentie midden in mijn bericht ?  :shock:
Waar komt die onzin nu in een keer vandaan ?  :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: QuattroFrits op 26 mei, 2019, 08:27:11
Staat er hier nu werkelijk een grote advertentie midden in mijn bericht ?  :shock:
Waar komt die onzin nu in een keer vandaan ?  :evil:

Ja hoor ! Vette advertentie midden in je bericht. Wist niet dat je commercieel was geworden Frits?  Wat levert dat aan € nou zo op, zo'n dikke ad in je berichten?  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

R-yen

Citaat van: QuattroFrits op 26 mei, 2019, 08:27:11
Staat er hier nu werkelijk een grote advertentie midden in mijn bericht ?  :shock:
Waar komt die onzin nu in een keer vandaan ?  :evil:

Ik zie geen advertentie. Er is wat dat betreft ook niks veranderd de afgelopen jaren. Kun je misschien een schermafbeelding sturen?

QuattroFrits

Hij is nu weg, maar stond midden in mijn tekst en was op dat moment niet te verwijderen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: R-yen op 11 juni, 2019, 12:52:37
Citaat van: QuattroFrits op 26 mei, 2019, 08:27:11
Staat er hier nu werkelijk een grote advertentie midden in mijn bericht ?  :shock:
Waar komt die onzin nu in een keer vandaan ?  :evil:

Ik zie geen advertentie. Er is wat dat betreft ook niks veranderd de afgelopen jaren. Kun je misschien een schermafbeelding sturen?

Ik zie hem nog gewoon in beeld staan !!

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Zoiets was het inderdaad, vreemde zaak, vanalles geprobeerd om die rotzooi te verwijderen maar het lukte mij niet.
Eigenlijk wel blij dat jij het wel nog ziet, hopelijk kan R-yen hier iets mee.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

#355
Citaat van: QuattroFrits op 14 juni, 2019, 17:58:59
Zoiets was het inderdaad, vreemde zaak, vanalles geprobeerd om die rotzooi te verwijderen maar het lukte mij niet.
Eigenlijk wel blij dat jij het wel nog ziet, hopelijk kan R-yen hier iets mee.

Vind ik niet zo raar dat iedereen rommel kan plaatsen op het forum. Volgens mijn browser is het forum nog een van de weinige sites die niet beveiligd zijn tegen hackers. Of ziet er iemand wel een slotje in de URL of minimaal HTTPS ?
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Toledo

Dan zit er wel nog beweging in dit forum, als er iets geplaatst is.  :lol:
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

Van een beveiliging zie ik inderdaad ook niets, maar dat zal R-yen toch wel in orde hebben op zijn server, of.....
Beweging blijft er op het forum, welliswaar minimaal, maar wij houden het wel op gang en bij ziekte van de server is er nog een goede chirurg die weer alles in goede banen leidt.  ;)
We zijn met zijn allen  :roll:  hopelijk nog een beetje blij met ons forum.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: Toledo op 16 juni, 2019, 00:38:24
Dan zit er wel nog beweging in dit forum, als er iets geplaatst is.  :lol:

Ja, dat is zo, maar of we blij moeten zijn met spam vraag ik me af.  :mrgreen:
Helaas ben ik om persoonlijke redenen ( o.a. ziekte ) dit jaar nog niet erg actief geweest met motortrips e.d., ander had het forum uiteraard weer vol gestaan met filmpjes en foto's.  :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Ik dacht al dat ik hier iets miste.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.