Rustig hier !

Gestart door HD4ever, 09 februari, 2014, 15:25:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Geacht forum lid (leden? )

Nou, gisteren was het dan zover. Met de nodige pijnstillers achter de kiezen mijn derde ritje dit jaar richting Gelderland gereden. Leuke dag gehad, maar vergeten nog een lading reserve pillen mee te nemen voor onderweg, dus gisteren in de namiddag was ik erg blij dat ik weer thuis was. :stupid:
Helaas is dit al mijn tweede vakantie periode dit jaar dat ik om gezondheid redenen niet een iets verdere reis kan maken, dus ik baal stevig.  :puke:
Maar goed..... we blijven optimistisch, dus mischien in Augustus of September, als ik weer een aantal weken vrij heb, een herkansing. :yes6rs:

grtz HD4ever
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Toledo

Alles komt goed, beterschap.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

HD4ever

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Klinkt inderdaad niet leuk, dus ook van mijn kant, van harte beterschap.
Jij hebt nu ook een flinke advertentie midden in je tekst staan, is ook niet leuk.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

En nu is die stomme advertentie weer de kl.... op.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 08 juli, 2019, 15:11:03
Geacht forum lid (leden? )

Nou, gisteren was het dan zover. Met de nodige pijnstillers achter de kiezen mijn derde ritje dit jaar richting Gelderland gereden. Leuke dag gehad, maar vergeten nog een lading reserve pillen mee te nemen voor onderweg, dus gisteren in de namiddag was ik erg blij dat ik weer thuis was. :stupid:
Helaas is dit al mijn tweede vakantie periode dit jaar dat ik om gezondheid redenen niet een iets verdere reis kan maken, dus ik baal stevig.  :puke:
Maar goed..... we blijven optimistisch, dus mischien in Augustus of September, als ik weer een aantal weken vrij heb, een herkansing. :yes6rs:

grtz HD4ever

Ik weet niet wat het is, maar die advertentie komt en gaat, zal wel zo moeten tegenwoordig.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Mijn motorfietske heeft vandaag ook het een of ander virus opgelopen.
Vanmorgen heeft deze geweten dat het om 16.30 uur zou regenen en wilde dus niet nat worden en is zonder reden ermee gestopt.
Waarschijnlijk de benzinetoevoer afgesloten door een defecte automatische afsluiter.
Ik hoop tenminste dat het dit is, maar dat zie ik nog wel, hij blijft voorlopig in de ziekenboeg.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Het forum heeft er enige tijd uitgelegen maar is gelukkig toch weer terug.
Ook ik lig er inmiddels ongeveer 6 weken uit en mijn herstel zal wel heel wat langer duren als dat het forum nodig had.
26 juli een herseninfarct gehad en ben hiervan herstellende, het enige waar ik nu nog problemen mee heb is het zicht, ik zie nog steeds alles dubbel en mag dus voorlopig ook niet aan het verkeer deelnemen, helaas.
Verder gaat het het forum en mijzelf goed.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

R-yen

Citaat van: QuattroFrits op 04 september, 2019, 07:39:19
Het forum heeft er enige tijd uitgelegen maar is gelukkig toch weer terug.
Ook ik lig er inmiddels ongeveer 6 weken uit en mijn herstel zal wel heel wat langer duren als dat het forum nodig had.
26 juli een herseninfarct gehad en ben hiervan herstellende, het enige waar ik nu nog problemen mee heb is het zicht, ik zie nog steeds alles dubbel en mag dus voorlopig ook niet aan het verkeer deelnemen, helaas.
Verder gaat het het forum en mijzelf goed.

:shock: Heel veel beterschap Frits.. hoop dat je snel weer aan het verkeer mag gaan deelnemen.

QuattroFrits

Bedankt, maar dit jaar dus helaas geen Ride4Fun voor mij.  :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

#370
Hoi Luitjes,
Ik had ook al meerdere pogingen gedaan om op het forum te komen, maar niets werkte meer. Goed dat het weer draait.

Verdorie Frits, dat zijn geen goede berichten. Hoop dat je gauw weer de oude bent. Veel beterschap gewenst. :yes6rs:

Zelf zit ik ook nog even in de lappenmand, maar het gaat langzaam beter, en ik kan alweer een uurtje motorrijden. Afgelopen weekend nog naar de Motordag in Aarle-Rixtel geweest. Was erg leuk.
Heb nu twee weken vakantie, maar die vallen door de voorspelde regen in het water denk ik. Een meerdaagse trip zit er dus dit jaar niet meer in.  :cry:

grtz HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 04 september, 2019, 12:39:00
Hoop dat je gauw weer de oude bent.

Ik ben nog steeds de oude, met dat verschil dat ik met twee ogen alles dubbel zie (ook de mooie meisjes  :mrgreen: ) en dus heel veel met een oog dichtgeknepen kijk en dan alles een beetje normaal zie, is wel zeer vervelend.
Ook ik hoop op een spoedige verbetering, maar wacht gewoon af.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

Ik zie nu pas dat het forum het weer doet,  :oops:.  Maar ik schrik ook direct van je bericht Frits. Ook hoop dat je weer snel de oude bent,en wens je veel beterschap. Zelf ben ik weer goed herstelt na mijn hartinfarct, en heb er gelukkig geen meetbare schade aan overgehouden.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

Schrikken is slecht voor de gezondheid, dus niet doen.
Zoals ik al schreef zie ik alles een beetje dubbel en kijk daarom heel veel met een oog.
Verdere schade (buiten die klap van de molen die ik al lang had) is er zover ik weet niet, alles functioneerd naar behoren en zo gaan we gewoon verder.

En verder bedankt voor alle wensen. (van iedereen)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Het blijft hier heerlijk rustig en kan ik dus veel slapen.

Ik kijk nog steeds dubbel, maar dit wordt enigszins verholpen door een opgeplakt prisma laagje welk het zicht enigszins verbeterd.
of het ooit nog helemaal goedkomt is gewoon afwachten en anders een permanent prismaglas in de bril.
Voorlopig moet ik het met het plakkertje doen omdat mijn ogen zich nog te veel zelf willen corrigeren en dus geen permanente oplossing gemaakt kan worden.

Voorlopig dus geen motor of auto rijden. (helaas)
En verder ben ik wel OK.  :yes6rs: (hoop ik)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.