Rustig hier !

Gestart door HD4ever, 09 februari, 2014, 15:25:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HD4ever

Citaat van: QuattroFrits op 08 maart, 2020, 07:26:42
Met dat heel even doelde ik op mijn GROTE vakantie, eind deze maand.  :worship-cool: 

Ja, je grote vakantie zet je dagelijks wereldje beslist even op de kop. Even NIETS meer moeten is ook niet slecht. Zelf moet ik nog 2,5 jaar, maar ga waarschijnlijk eerder weg. Komende maand ben ik al 40 jaar bij hetzelfde bedrijf.

CiteerWat je aan het doen bent klinkt heel goed, laat even weten wanneer die open tourtocht is.

Ik ga je een PM sturen  als de datum bekend is als we gaan touren.

CiteerMijn Garmin Zumo 590 is altijd up to date, maar heb ik inmiddels te koop gezet om eventueel de laatste nieuwe Zumo XT aan te schaffen.

Ik had de drie YT video's van Mr GPS al bekeken over de XT. Mooi apparaat, maar ik hou mijn oude 660 zolang hij nog werkt.

CiteerZorg dat de bevestiging bij jou op de helm altijd heeeeeel goed vastzit, je zou niet de eerste zijn die een camera verliest en niet meer terugvind, of finaal aan diggelen.

Ik had al wat haakse bevestigingen, maar die passen allemaal niet op mijn helm, en ik wil nu geen gaten gaan boren in mijn helmen. :-\

Ik hoop dat je straks ook weer lekker kan brommeren. Het wordt tijd nietwaar?  :mrgreen:

grtz HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Bij mij wordt niets op de kop gezet, ben nu bijna 8 maanden thuis na het hersenifarct en het lekker niksen bevalt goed en zal dus geen problemen opleveren.
Een PM is prima, dan zien we dan wel weer verder.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

De Garmin Zumo 590 heb ik alvast verkocht, nu maar afwachten wanneer de Garmin Zumo XT binnenkomt, is besteld en betaald, geld moet nu eenmaal rollen.  :yes6rs:
Ik wacht nu rustig af tot het nieuwe speelgoed binnen is.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Het nieuwe speelgoed is binnen, we kunnen aan de ritten beginnen.
De Zumo XT is behoorlijk sneller t.o.v. de Zumo 590.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Motorsteun op de motor gemonteerd en getest, alles werkt naar behoren en is dus klaar voor de eerste rit na ongeveer 8 maanden thuis te zitten.
En mijn ogen zijn ook weer dusdanig dat er weer een rit vanaf kan.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Zoveel rust als hier vind je maar zelden.  :cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Hoi Frits,

Door de Corona is het nog rustig en zijn er nog weinig activiteiten, maar dat gaat komende weken wel weer iets aantrekken ( hoop ik toch !  ).

Gepland motortripje naar het buitenland met Hemelvaart kon niet doorgaan. Met Pinksteren nog wat gereden, maar de video opnames waren verknald.  :dunno:
Wacht nu nog op een speciale bevestiging voor mijn helm, zodat ik de GoPro 8 eraan kan monteren.

Momenteel nog erg druk met allerlei zaken, dus motorrijden staat nu even niet boven aan de lijst.  :oops:

grtz HD4Ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 06 juni, 2020, 11:03:13

Wacht nu nog op een speciale bevestiging voor mijn helm, zodat ik de GoPro 8 eraan kan monteren.



Moet je wel vrij stil met je hoofd blijven zitten, anders weet iedereen waar je naar gekeken hebt.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: QuattroFrits op 06 juni, 2020, 12:11:46

Moet je wel vrij stil met je hoofd blijven zitten, anders weet iedereen waar je naar gekeken hebt.  ;)

Dat is meestal de bedoeling Frits !   :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Nou...   Als er toch iets moois op de stoep loopt kijk ik toch altijd wel en zo lang mogelijk. (ik ben een ouwe snoepert)
En zonder de camera op de helm hoef ik de beelden met niemand te delen.
Met een camera op de helm ziet iedereen dat, of het moet door de censuur heen.  :cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

heb je wel nog iets voor thuis  :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Dat heb ik ook van de camera op de voorkant en zonder beelden kan ik nog proberen mij iets voor mijn geest te halen of er over te dromen.
Ook een droom kan mooi zijn.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Mijn eerste ritje van dit jaar zit er, na een jaar niet te hebben gereden om medische reden, ook weer op.
Even een lekker rustig zondagritje door ons mooie heuvelland gemaakt.
Alles goed verlopen en de motor loopt nog steeds heel goed.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: QuattroFrits op 14 juli, 2020, 09:58:42
Mijn eerste ritje van dit jaar zit er, na een jaar niet te hebben gereden om medische reden, ook weer op.
Even een lekker rustig zondagritje door ons mooie heuvelland gemaakt.
Alles goed verlopen en de motor loopt nog steeds heel goed.

Frits, gefeliciteerd met je eerste rit na zo lange tijd !!  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Dank je wel, ik had lang genoeg gewacht. (vind ik zelf)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.