Eerste ritje in 2014

Gestart door HD4ever, 23 februari, 2014, 18:58:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: DeWitte op 12 maart, 2014, 10:31:07
Ik rij nooit meer op een zondag. Slaat helemaal nergens meer op wat hier in het heuvelland loos is. Beste tijd om te rijden is op een doordeweekse dag. Geen wouten, weinig koekblikken en zeker geen hordes debielen op de fiets.

Zondag is vaak de enige dag dat wij uberhaupt kunnen.
Rondje eifel is het dan vaak, wel wat verder dan de ruhrsee, daar valt het wel mee.
Maar afgelopen zondag eigenlijk na een ritje belsj weer per ongeluk in het zuiden beland.
Gelijk weer genezen haha... :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Ja....zondag was een ramp...druk druk...toch nog een deel van de mergelandroute gereden met een groepje rijders uit het midden van limburg...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Vandaag was het weer heel goed te doen, slechts 1 auto hoeven in te halen op de vijlenerberg.
Rit 2 van dit jaar, met het voornemen om zeker veeeeel meer km te maken dit jaar dan afgelopen jaren. :yes6rs:

You may own the bike, but the bike possesses you.

Joker

Citaat van: DeWitte op 12 maart, 2014, 10:31:07
Ik rij nooit meer op een zondag. Slaat helemaal nergens meer op wat hier in het heuvelland loos is. Beste tijd om te rijden is op een doordeweekse dag. Geen wouten, weinig koekblikken en zeker geen hordes debielen op de fiets.

Ik was vrijdag jl ( Doordeweekse dag dus ) wat gaan tuffen , En wat denk je. in het vijlenerbos ongeveer ter hoogte van Lodge 7  RADAR  controle  :guns:.   Gelukkig was de agent die het ding vast had een stuk dikker dan het boompje waar hij achter stond en had ik hem net op tijd gespot.  :lol:
Een eindje verderop stonden 2 politie auto's in het bos Met daar bij enkele motorrijders die minder goed opgelet hadden  :-X
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Je mot de grens over kanjer. Heb nog nooit een Wout op ut Belsj gezien
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: DeWitte op 17 maart, 2014, 18:41:16
Je mot de grens over kanjer. Heb nog nooit een Wout op ut Belsj gezien

Ik zie ze niet vaak...maar heb toch al eens post gehad uit belgie...politie Voeren. Geflitst met 23KMH te hard 175 euro
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

Vandaag heb ik er wel 100 gezien. en net zoveel motorrijders  :yes6rs: In Sittard  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

 :mrgreen: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: iig veel blauw op straat... :yawn:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: Mounty op 17 maart, 2014, 21:31:06
Citaat van: DeWitte op 17 maart, 2014, 18:41:16
Je mot de grens over kanjer. Heb nog nooit een Wout op ut Belsj gezien

Ik zie ze niet vaak...maar heb toch al eens post gehad uit belgie...politie Voeren. Geflitst met 23KMH te hard 175 euro

Niet betalen, post uit Verviers gehad van 286,- euri. Gewoon negeren, Belgen incasseren niet achteraf in NL momenteel ( al jaren) alleen als ze je aanhouden, Tsja dan wel uiteraard. Duitsers incasseren in NL ook niet zolang het bedrag onder de 70,- blijft! En Zwitsers ook helemaal niet, ondanks dreigementen met celstraf. Als ze je doorlichten bij een controle, Tsja dan kun je beter een creditcard bij je hebben. Maar zo doe ik het al jaren. Negeren dus.  :yes6rs: :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Dan kan je wel maar beter nooit meer vanaf Zaventum op vakantie gaan.  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Sjef

Leuk filmpje 'HD4ever'  :cool:  Vertrokken vanuit Echt?
de muziek vond het ietsjes minder  :shock:
Welke camera gebruik je?

Ik heb ook het 'geluk' met diensten te werken en veelal door de weeks lekker te kunnen toeren en niet beperkt ben tot de zondag.

Varaderos

Ik probeer meestal voor de drukte weet thuis te zijn,

Ontbijt op de biker ranch, dan lekker ritje, en om 15:00 weer thuis
Motorcycling is not a crime

HD4ever

Citaat van: Sjef op 27 maart, 2014, 07:58:29
Welke camera gebruik je?

Camera is een Sony HDR-AS15  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Sjef

CiteerWelke camera gebruik je?

CiteerCamera is een Sony HDR-AS15  ;)

absoluut geen verkeerd beeld  :thumbsup: