Wat gaan we doen in 2014?

Gestart door HD4ever, 17 maart, 2014, 19:22:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Ook dit jaar weer veel plannen gemaakt. Brommer is nu 3 jaar oud met 35.000 op de teller, dus er kan nog wat bij ! :mrgreen:

Mei: Weekend cruisen in het Sauerland
Juni:Weekend Motortreffen Nederland.
Juni: Lang weekend motortreffen Duitsland.
Juli: weekend cruisen door Nederland.
Augustus: Weekend motortreffen in Engeland.
September: 10 dagen EBW in Oostenrijk.

Voor komend jaar ben ik toch serieus bezig met een lange reis door naar Wales en Schotland. Zou de moeite waard moeten zijn? Weet iemand in welke maand ( Mei of Augustus ) het er het droogste is?

grtz HD4ever.  ;)


"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

Tja,,,wat ga ik/wij doen in 2014....
April : de helft van April zijn we in warmere oorden.. :mrgreen:
Mei: vanaf de 15e ga ik met een hand in het gips lopen...dus geen motorrijden voor mij.. :cry:
Junie: nog steeds met een hand in het gips... :(
Juli: valt nog te bezien..ligt aan het herstel...dan hebben we ook de bouwvak voor de deur staan. als mijn hand weer goed genoeg functioneerd gaan we een weekje naar de Moezel ...
De rest nog geen planning..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Heel veel rijden, elke kans benutten om een dagtrip te maken, om weer wat meer ervaring op te doen.
Na 5 jaar van weinig rijden voor mij en nog veel langer voor vriendlief is dat wel nodig.
Ergens dit jaar een vro cursus doen, en in juni weekend touren met de collega's.
En als het dan even nog kan, in de zomervakantie nog een motorvakantie, met nog onbekende bestemming B-)
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

#3
Oeps, dubbele post... fijn zo'n smartphone  :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joker

Juni een weekje zuid Duitsland
Juni Lang weekend TT Assen

En daarvoor en daarna nog wat dagtourtjes en mogelijk nog een weekendje weg met de Mw Joker
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Citaat van: B-Witch op 17 maart, 2014, 23:05:49
Oeps, dubbele post... fijn zo'n smartphone  :oops:

Een Smartphone is net zo slim als degene die um bedient :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Mijn motorgerelateerde planning:

Isle of Man 1 jaar uitgesteld vanwege drukke planning op het werk  :evil:
lang weekend TT Assen (kamperen)
lang weekend omgeving bouillon (kamperen)
lang weekend Schwarzwald / Vogezen of eventueel Alpen (hotelletje(s) , bestemming is afhankelijk van het weer in het najaar)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Jos_Merkelbeek

eind april: Teutoburgerwald op de GSA
Juni: Pyreneeën op de GSA
September: off-road + wildkamperen in de Frans/Italiaanse alpen op de ouwe Transalp
BMW 1150 GSA,  transalp op nopjes

Sjef

In Juni naar Denemarken, Zweden en Noorwegen.
De overige vrije dagen van het jaar gaan we altijd spontaan
en bedenken we de route een dag ervoor of gewoon "go with the flow"

Iedereen veel motorplezier en veilige km's

De Sjeng

#9
Buiten Woon/werk en de door de week (toer)ritten (lang leven met diensten werken  :yes6rs: ) Diverse ritten met (motor)vrienden, en clubleden.
-Juni treffen in Rijn gebied (hotel)
-September motorhotel in moselgebied met vrienden.

Citaat van: @Sambal op 07 maart, 2014, 19:01:23
Citaat van: De Sjeng op 03 maart, 2014, 18:23:14
Wel ben ik met "iets" anders bezig. Maar daar zal ik (misschien) op een ander tijdstip meer over uitweiden.

nou, je maakt me wel nieuwsgierig  :mrgreen:

Ik heb mij een Camper gekocht met trekhaak. Om de lange saaie autoweg km mee te overbruggen. En zodoende meteen een slaapplek aanwezig te hebben. En zodoende mijn energie over, om mij uit te leven op de "fun" wegen.

Dealniet te min blijft kamperen met de tent favoriet, dus een kampeertreffen in juni staat ook nog op het programma.
God Forgives, I Don't

@Nippon

 :?  komt me bekend voor  :roll:
ohja... m'n zus heeft ook zo'n dixie op wielen met aanhanger voor de HD
m'n zus kan niet poepen op vreemde w.c's  :mrgreen:

Gassie

ik ga dit jaar op zoek naar een andere motor

binnen niet al te lange tijd testrijden op

KTM SMT
Triumph tiger 1050
en triumpg tiger 800

denk dat het tussen die drie zal gaan
of wordt het toch weer een 4pitter
KTM SMT 2011

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Nog een motor voor erbij kopen...mischien een circuitfiets.
Maar eerst maar es wat weekjes in het gips gaan zitten  :( van half mei tot zeker eind juni.. :cry:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: Mounty op 31 maart, 2014, 22:01:29
Maar eerst maar es wat weekjes in het gips gaan zitten  :( van half mei tot zeker eind juni.. :cry:

Het klinkt alsof je het leuk vind.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.