Sjefs openbare kampeertrip 2014 zaterdag 27 en zondag 28 september

Gestart door Sjef, 16 maart, 2014, 08:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjef

ik wil me dan best wel opofferen om die kar te trekken maar....  :)  dan word het iets voor het najaar. September ?

en dan bedoel ik september 2014. kortom dit jaar.

zaterdag ochtend vertrekken. mooie route naar luxemburg. tentje opzetten. Lekker restaurantje. Goed eten.
zondag ochtend koffie en ontbijt voor het tentje. opruimen. mooie route terug naar het limburgse land. In een gezellige gelegenheid even naborrelen, naar huis.


Mounty

Citaat van: Sjef op 16 maart, 2014, 08:49:12
ik wil me dan best wel opofferen om die kar te trekken maar....  :)  dan word het iets voor het najaar. September ?

en dan bedoel ik september 2014. kortom dit jaar.

zaterdag ochtend vertrekken. mooie route naar luxemburg. tentje opzetten. Lekker restaurantje. Goed eten.
zondag ochtend koffie en ontbijt voor het tentje. opruimen. mooie route terug naar het limburgse land. In een gezellige gelegenheid even naborrelen, naar huis.

tweede helft van september is geen probleem voor mij...7 sept. truckrun weert..13 sept. ride4fun
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Varaderos

In september heb ik (nu) nog 3 vd 4 weekenden vrij.
Dus ik zou zeggen, laten we snel een datum prikken, de rest kan later. :yes6rs:
Motorcycling is not a crime

Sjef

Maar twee enthousiastelingen?  :-X   
Misschien dan maar eerst gewoon eens een zondagsritje? Of is zoiets al?

Varaderos

Och, een klein groepje kan ook leuk zijn. :lol:

Meestal haken meer mensen aan als de datum definitief is  :yes6rs:
Motorcycling is not a crime

Sjef


Varaderos

Deal. Staat in mijn agenda. . :worship-cool:
Gaat nog heel wat water door da Maas eer het zover is, maar toch.
De voorbereidingen kunnen beginnen.  :yes6rs:
Motorcycling is not a crime

R-yen


Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

Lijkt me leuk
Maar het is me wat ver weg ( de datum bedoel ik  :) ) om nu al definitief iets toe te zeggen
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

Citaat van: Joker op 28 maart, 2014, 17:01:10
Lijkt me leuk
Maar het is me wat ver weg ( de datum bedoel ik  :) ) om nu al definitief iets toe te zeggen

ik denk dat dat voor bijna iedereen zo is....ik kan er wel rekening mee houden en een eventuele dienst ruilen zodat ik geen storingsdienst heb.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Varaderos

Sjef,

Het is een beetje vroeg maar toch, gaat dit weekend echt door? want ik heb net een ander aanbod gekregen voor hetzelfde weekend?

want het is een beetje stil hier op het forum  :yawn:  :yawn:
Motorcycling is not a crime

Sjef

Citaat van: Varaderos op 25 mei, 2014, 21:23:24
Sjef,

Het is een beetje vroeg maar toch, gaat dit weekend echt door? ...  want het is een beetje stil hier op het forum  :yawn:  :yawn:

Het enthousiasme is inderdaad bedroevend en ik heb de indruk dat ik wat erg snel ben geweest.
Als je een leuk weekend kunt hebben dan zou ik daarvoor kiezen Varaderos.

(ik kijk het nog even aan en anders verwijder ik mijn bijdrage betreffende het september weekend)

HD4ever

Citaat van: Sjef op 27 mei, 2014, 14:13:17

(ik kijk het nog even aan en anders verwijder ik mijn bijdrage betreffende het september weekend)

Niet te snel opgeven Sjef... wellicht zijn er dan nog gegadigden voor de trip.... Iedereen wacht natuurlijk tot de laatste 5 minuten, als hun agenda leeg is, als moeder de vrouw haar ' Urbi Et Orbi ' heeft gegeven, als het weer goed is, als ze nog een tentje of luchtbed kunnen regelen, als .... als....  :mrgreen:
Dat verander je toch niet !  :-X
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Varaderos

#14
We hebben nu 3 inschrijvingen en één toezegging :yes6rs:,
als we er nog 2 of 3 bij krijgen is het al geslaagd.

dus wie wil.....

of helpt het als we een maximum aantal stellen, zo van

Beslis nu,
vol is vol,
Nog maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar
Kom niet te laat
eenmalige aanbieding
Motorcycling is not a crime