Review Sony HDR-AS30 Action camera

Gestart door Sjef, 18 mei, 2014, 22:44:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjef

Het is toch de Sony AS30 geworden. Ben heel tevreden over de kleurkwaliteit en de mogelijkheid om middels de wifi optie de camera opstelling op je gsm te bekijken.
Om er nu toch een leuk filmke van te maken dien je, althans in mijn windows vista geval, eerst te converteren naar WMV, en dan te bewerken met windows movie maker.

Zie hier het eerste opname resultaat;

Iron Horse on Vimeo

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

Leuk filmpje! Goede camera  :naughty:
Jammer dat het filmpje zo'n abrupt einde kende !!  :mrgreen:
Helaas kan Windows Movie Maker alleen maar met . WMV overweg. Vandaar dat ik mij een Magix video bewerkings programma hebt aangeschaft. Koste destijds iets van €35,-. Daarmee kan direct de AS30 bestanden bewerken. Tevens kan hij als audio bestand ook. wav of .mp3 aan. Ook heb je via het programma online met het Magix forum voor al je vragen of een uitgebreide audio bibliotheek voor geluidseffecten en copyright vrije muziek.

We verheugen ons op je volgende video beeldjes ! :thumbsup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Heel leuk in elkaar gezet filmpje, alleen gelijk in het begin al grandioos de fout in, Verboden voor auto's en motoren.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: QuattroFrits op 19 mei, 2014, 16:57:32
Heel leuk in elkaar gezet filmpje, alleen gelijk in het begin al grandioos de fout in, Verboden voor auto's en motoren.  :mrgreen:

Aan de muziek onder het filmpje te horen denkt hij dat hij de Ghostrider is, en dan ziet dat toch niemand ? Toch???  :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Sjef

Citaat van: HD4ever op 19 mei, 2014, 11:45:44

....Vandaar dat ik mij een Magix video bewerkings programma hebt aangeschaft. Koste destijds iets van €35,-...


destijds... duidt op lange tijd geleden? Welke versie heb je precies? En draait die prima op windows?
Ik ben wel a h kijken voor een videobewerkingsprogramma en zal magix zekers mee overwegen.


Citaat van: HD4ever op 19 mei, 2014, 11:45:44
Leuk filmpje!
We verheugen ons op je volgende video beeldjes ! :thumbsup:

Ik ben uiteraard pas de mogelijkheden vd Sony aan het verkennen en het leek me wel leuk om het op deze manier te doen.
ja ik ben me der eentje  :rofl:


Sjef

Citaat van: QuattroFrits op 19 mei, 2014, 16:57:32
.... alleen gelijk in het begin al grandioos de fout in, Verboden voor auto's en motoren.  :mrgreen:

dan moet je ook alles noemen... "uitgezonderd Tractoren" staat daaronder.
En dat is nou precies waar ik de camera op had gemonteerd.

Sjef

nog eentje dan....
(ik kan per week maar één video in HD kwaliteit uploaden vandaar dat het beeld wat minder pixels heeft)

Motorcycle Passenger on Vimeo

QuattroFrits

Ja Sjef, je bent me er echt eentje.
Heeeeeeeel leuk in elkaar gesteeld en klaar voor de toneelvereniging en waarschijnlijk zelfs voor de filmindustrie.

Echte filmsterren.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Leuk gemaakt, grappig filmke. Heb um op Facebook gedeeld
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 20 mei, 2014, 20:34:30
Leuk gemaakt, grappig filmke. Heb um op Facebook gedeeld

Nu is de hele privacy van Sjef en zijn medespeelster naar de filistijnen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.