Hoofdmenu

motor routes

Gestart door Joker, 13 augustus, 2014, 20:30:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Busaberke

Interessante link, bedankt.

Ik ben sinds kort ook overgestapt naar Tyre en begin Tyre's gebruiksvriendelijkheid t.o.v. Basecamp steeds meer te waarderen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

De Sjeng

Idd als je, je aan een aantal regeltjes houd. Veel gebruiksvriendelijker
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: Busaberke op 15 augustus, 2014, 11:45:53
Interessante link, bedankt.

Ik ben sinds kort ook overgestapt naar Tyre en begin Tyre's gebruiksvriendelijkheid t.o.v. Basecamp steeds meer te waarderen.

Van Tyre werd ik helemaal gestoord. Het is me veel te basic, en ik kan er niet meer overweg, voor datgeen wat ik er mee wil doen.
Sinds ik me een beetje in Basecamp heb verdiept, maak ik alle routes in Basecamp en vindt het beter werken dan het oude Mapsource.
Denk dat het een kwestie is van wat je eigenlijk wil, en hoeveel tijd je in een bepaald programma steekt.   :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

@Nippon

lukt dat altijd,een vooraf uitgezette route rijden !
ik kom altijd wat tegen  :roll: zodat je een andere weg moet rijden
wat meestal ook wel een mooie route is  :yes6rs:
zo ook deze keer  :?  ze hadden split gestrooid,wat doe je de route blijven volgen ?
of toch maar een andere weg inslaan 

HD4ever

Nou ja, soms kom ik ook een afgesloten weg tegen, of er is veel spit op de weg gegooid. Dan doe ik in elk geval nooit herberekenen, maar dan zoom ik even uit, rij van de route af en pik die even later weer op. Geen probleem eigenlijk.
Wat ik dan wel doe als ik plotseling voor een weg sta die nu afgesloten is voor motorrijders, en mijn Garmin heeft deze wijziging nog niet op de kaart, even thuis vanachter mijn PC melding maken aan Teleatlas, zodat de wijziging op de volgende update in de kaarten is verwerkt. Dat kan via de website: http://mapinsight.teleatlas.com/mapfeedback/index.php

Gratis service van ondergetekende zal ik het maar noemen  :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"