waarheen in 2015

Gestart door @Nippon, 21 december, 2014, 08:47:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon


HD4ever

Je bent er in de buurt, als je nu de mooie 'Saksische Schweiz' bij Pirna niet bezoekt doe je jezelf tekort.  :yes6rs:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

@Nippon

Citaat van: HD4ever op 21 december, 2014, 15:47:24
Je bent er in de buurt, als je nu de mooie 'Saksische Schweiz' bij Pirna niet bezoekt doe je jezelf tekort.  :yes6rs:

dat zal ik zeker doen  :yes6rs:
schijnt nog niet door de massa (motorrijders) ontdekt te zijn
daar zijn de Alpen voor  :-X met 50 motoren naar boven achter een camper  :yawn:
en dan een sticker kopen voor op de koffer :mrgreen:


De Sjeng

Citaat van: @Nippon op 22 december, 2014, 06:37:24
Citaat van: HD4ever op 21 december, 2014, 15:47:24
Je bent er in de buurt, als je nu de mooie 'Saksische Schweiz' bij Pirna niet bezoekt doe je jezelf tekort.  :yes6rs:

daar zijn de Alpen voor  :-X met 50 motoren naar boven achter een camper  :yawn:

Wat is er mis met een camper??  :mrgreen:

Nee zonder flauwekul, in de camper heb ik idee dat ik hard rij. Echter als ik erachter een rij, erger ik mij te pleuris. Maar dat heb ik ook vaak met senioren op de weg, 25km autootjes, classiekers die ook vergelijkbare routes rijden.
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 23 december, 2014, 11:03:19
Maar dat heb ik ook vaak met senioren op de weg,

50+ of nog ouder ? :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Ik denk dat ik dit jaar naar de Belsje kust rijd. dan afzakken naar Normandiƫ en Bretagne.
Om wat "bezienswaardigheden" uit wo 1 en 2 te bezoeken.  overnachten in hotelletjes of BB
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

Citaat van: De Sjeng op 23 december, 2014, 11:03:19
Citaat van: @Nippon op 22 december, 2014, 06:37:24
Citaat van: HD4ever op 21 december, 2014, 15:47:24
Je bent er in de buurt, als je nu de mooie 'Saksische Schweiz' bij Pirna niet bezoekt doe je jezelf tekort.  :yes6rs:

daar zijn de Alpen voor  :-X met 50 motoren naar boven achter een camper  :yawn:

Wat is er mis met een camper??  :mrgreen:

Nee zonder flauwekul, in de camper heb ik idee dat ik hard rij. Echter als ik erachter een rij, erger ik mij te pleuris. Maar dat heb ik ook vaak met senioren op de weg, 25km autootjes, classiekers die ook vergelijkbare routes rijden.

niks   ;)
als ik 90 ben wil ik er ook wel een
voor m'n zuurstoffles en rollator  :lol:

9 van de 10 zijn gehuurd en zo rijden ze ook  :roll:

QuattroFrits

Citaat van: @Nippon op 24 december, 2014, 07:17:23
9 van de 10 zijn gehuurd en zo rijden ze ook  :roll:

Ik denk dat ze bang zijn om gas te geven, kost te veel brandstof.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.