Ontslagen bij Harley Davidson

Gestart door HD4ever, 17 maart, 2015, 22:24:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Vorig jaar starten ze met assemblage van HD's in India en nu gooien ze hun eigen personeel eruit. zo werkt dat tegenwoordig in een modern bedrijf.  :-X

Ontslag voor 169 Harley-Davidson werknemers in Kansas City
   
14 maart 2015
Harley-Davidson Inc. gaat 169 werknemers ontslaan in de vestiging van Kansas City, Missouri deze zomer. De eerste ontslagen zullen al in begin mei plaats vinden en het hele proces zal in de zomer afgerond moeten zijn. De Harley directie in Milwaukee geeft aan dat de ontslagen het gevolg zijn van de dalende behoefte aan productie capaciteit in de Missouri vestiging vanwege de uitbesteding van werkzaamheden aan het Material Velocity Center en een aantal aanverwante assemblage fabrieken. Harley-Davidson Inc.: "Dit is geen gemakkelijk nieuws om naar buiten te brengen en het besluit werd dan ook genomen na zorgvuldige analyse en aandacht voor onze productie-en business strategie voor de lange termijn".

In de fabriek van Kansas City produceert Harley de Dyna-, Street- en V-Rod modellen waarvoor het 750 mensen in dienst heeft. Voor de overige vestigingen van Harley-Davidson zijn geen ontslagen gepland.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Dat lijkt me toch niet goed voor het imago , een Harley made in India
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

HD4ever

Citaat van: Joker op 18 maart, 2015, 15:33:19
Dat lijkt me toch niet goed voor het imago , een Harley made in India

Al die nieuwe HD modellen zoals de Street 500 en 750 worden tegenwoordig uitsluitend in India geproduceerd. Met die watergekeolde brommertjes willen ze die aziaten wijs maken dat ze op een echte Harley rijden  :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

@Nippon

Citaat van: HD4ever op 19 maart, 2015, 19:38:20
Citaat van: Joker op 18 maart, 2015, 15:33:19
Dat lijkt me toch niet goed voor het imago , een Harley made in India

Al die nieuwe HD modellen zoals de Street 500 en 750 worden tegenwoordig uitsluitend in India geproduceerd. Met die watergekeolde brommertjes willen ze die aziaten wijs maken dat ze op een echte Harley rijden  :schater:

tis geen shit Harley, maar een Sikh Harley  :rofl:

QuattroFrits

Dan zeg ik mijn bestelling maar weer af, géén Sikh onzin.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.