noord frankrijk

Gestart door Joker, 19 mei, 2015, 18:21:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joker

Binnenkort is het weer tijd voor mijn jaarlijks motor weekje
de bedoeling is om eerst naar Ieper in Belgie te rijden. daar een nachtje doorbrengen
( lees doorzakken ) en de dag erna langs de Franse kust afzakken.
Ik heb een dag of 5 a 6 de tijd. Dus ik zie wel hoe ver we komen  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

HD4ever

In 5 of 6 dagen kan je gemakkelijk naar Zuid-Frankrijk, Zwitserland of de Alpen landen rijden. Alleen jammer dat je de eerste dag, na een paar uur rijden, al afstapt in Ieper. Dat schiet natuurlijk niet op  :-X  Als je vroeg vertrekt met eerst een paar uurtjes snelweg, en daarna over de rijkswegen, kom je gemakkelijk tot in midden Frankrijk op de eerste dag. Maar iedereen doet dat natuurlijk op zijn eigen manier. :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Klopt helemaal  :yes6rs:
Maar zuid Frankrijk Zwitserland Spanje enz  heb ik al zo vaak gedaan.
En ik wil dit jaar eens wat anders  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

naar Frankrijk  :mrgreen:
vergeet de sticker niet voor op de helm :roll:
achterop dus :yes6rs:
niet op 't vizier  :lol:

QuattroFrits

Wat voor sticker ?
En voor op de helm moet het al een speciale sticker zijn, je mag niet iedere sticker zomaar op je helm plakken, lijm kan invreten op de helm.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 21 mei, 2015, 18:18:59
Wat voor sticker ?
En voor op de helm moet het al een speciale sticker zijn, je mag niet iedere sticker zomaar op je helm plakken, lijm kan invreten op de helm.

ja Frits..... je mag je eikel ook niet wassen met handzeep  ???

wat boeit dat nu :roll:
je koopt iedere 5 jaar een nieuwe botsmuts althans ik, krijg anders 't geld niet op :mrgreen:

Joker

Ik plak niks op mijn helm  :cum:
heb ook nog nooit gehoord dat daar iemand daadwerkelijk voor bekeurd is.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: @Nippon op 22 mei, 2015, 16:38:47
ja Frits..... je mag je eikel ook niet wassen met handzeep  ???


:shock: Waar staat dat nu weer, nu snap ik waarom ik altijd voetzeep gebruik.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.