Hoofdmenu

even voorstellen

Gestart door NukaGhillie, 06 augustus, 2015, 12:40:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NukaGhillie

Beste motorforumenaars (dat is vast wel een woord),

Ik ben Erik, 17 jaar oud en begin vanaf volgende week zaterdag (15 september) na lang wachten eindelijk met motorrijlessen. Tot nu toe heb ik 2 proeflessen gehad wat mij goed afging (de instructeur zij dat ik er gevoel voor had) dus hoop ik snel mijn rijbewijs te hebben.
Binnenkort ga ik al mijn eerste motor kopen, een Yamaha r125 en uiteindelijk zou ik graag een Yamaha r6 rijden.
Omdat ik zelf uit Born kom ( helemaal in het zuiden van Limburg) leek het mij leuk om me te registreren op een motorforum dat wat meer lokaal was.
Ook deel ik graag eigen ervaringen en neem ik ervaringen van andere mee van dit forum.

Gr, Erik

Mounty

welkom eric uit born  :D
begin je nou volgende week zaterdag 15 augustus of pas 15 september ? volgens mij vergis je je  ergens..haha..


maar desalniettemin (of zoiets)...welkom op het forum.  :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

NukaGhillie

Ik bedoel idd 15 augustus  :mrgreen:

QuattroFrits

#3
Welkom NukaGhillie oftewel Erik.
Het forum is momenteel erg rustig, dus breng maar eens wat leven in de brouwerij en dat moet best lukken na twee "proeflessen".
Ik was na een proefles al ladderzat.  :mrgreen:

Maar verder alvast heeeeel veeeeel succes met je echte lessen en met het uiteindelijk behalen van je rijbewijs.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017